Sizce Guıld grant name ne yazmalıyım (kararsızım)
sXenYatmaZ yada SeeCanMeWar Yada BoshWhere xD
sXenYatmaZ yada SeeCanMeWar Yada BoshWhere xD
Ya Lütfen Bishe İşkence Mi Yapmaya Calısıyorsunuz Yeter Ama Artıq Forum İD şifre İstedin Verdik makbuzu Taratın Dedin Tarattık Ne istiyorsun Artıq :S Biz Sbot İstiyoruz
OFFFF Fakir Gbi Artıq Yalvarıyom Yaaa:S:S
xD xD yiyosa PM Atsınlar 😄
tmm Kardeş Kaç Gün Bekliyelim Sen Söle Madem;)
07 bilmemne bilmemne 1087 xD saka saka 07 GS 1087
1087
4654
O Bir Erkek 😉
TMM Okan Abi Sende İlgilensen Sbot Satısları Kpancak Sonra Kalcaz Ortada:S
Sna Makbuzun REsmini Yollamıstı Yollamıs Olması Lazım
Sbot Alcam PM atardımda 20 Mesajım Yoq Qetech E PM atar MIsın Onla Alcaz
Qetech Sana PM atıyor Ama Cevap Vermiyorsun Onla Beraber Alcaz Sbotu Calmaya CAlıstım Sanma Sor İstersen xD ama Biraz Cabuq İlgilensen:S
OFFF Be Yawrum Ne Diyim Choq Etkilendim 😊
OFFF Be Yawrum Ne Diyim Choq Etkilendim 😊
Saolasın Kardes İi Olmus:)
Saolasın Br0
Saolasın Br0
15 TL alıyorlar:)
Okan Abi Artıq Sıka Sıka Diş Kalmadı Bu ne Ölüyoruz Ya :'( Neden İlgilenmiyorsun Küstün mü Bize Noldu Yaaa:S