Okan Abi Sıka Sıka Diş Kalmadı Küstün Mü Bishe Noldu Yaaa:S :'(
Bot Alcaz 4 Gündür Alamıyoruz :S:S
· 5 Yanıt · 1.0K görüntüleme 0 okuyor
5 Yanıt
yoo hayırdır kuzum nedir olay ?
Qetech Sana PM atıyor Ama Cevap Vermiyorsun Onla Beraber Alcaz Sbotu Calmaya CAlıstım Sanma Sor İstersen xD ama Biraz Cabuq İlgilensen:S
Qetech Sana PM atıyor Ama Cevap Vermiyorsun Onla Beraber Alcaz Sbotu Calmaya CAlıstım Sanma Sor İstersen xD ama Biraz Cabuq İlgilensen:S
Ama birazda sabırlı olmalısın burdakilerde insan, motor değilki 7/24 çalışsınlar 😜
Bence hizmetlerin en hızlı ve en güvenilir biçimde yapmak için ellerinden gelen herşeyi yapıyorlar .
İnşallah en kısa zamanda halledersiniz . 🤘
Umarım kısa zamanda halledersiniz. ^^

Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap