Icerige atla
Extraloob

Bot Alcaz 4 Gündür Alamıyoruz :S:S

· 5 Yanıt · 1.0K görüntüleme
E
Ext1nCt10N OP ⭐ 17y
#1
Okan Abi Sıka Sıka Diş Kalmadı Küstün Mü Bishe Noldu Yaaa:S :'(
5 Yanıt
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#2
yoo hayırdır kuzum nedir olay ?
E
Ext1nCt10N OP ⭐ 17y
#3
Qetech Sana PM atıyor Ama Cevap Vermiyorsun Onla Beraber Alcaz Sbotu Calmaya CAlıstım Sanma Sor İstersen xD ama Biraz Cabuq İlgilensen:S
B
Beatraax ⭐ 19y
#4
Qetech Sana PM atıyor Ama Cevap Vermiyorsun Onla Beraber Alcaz Sbotu Calmaya CAlıstım Sanma Sor İstersen xD ama Biraz Cabuq İlgilensen:S

Ama birazda sabırlı olmalısın burdakilerde insan, motor değilki 7/24 çalışsınlar 😜
Bence hizmetlerin en hızlı ve en güvenilir biçimde yapmak için ellerinden gelen herşeyi yapıyorlar .
İnşallah en kısa zamanda halledersiniz . 🤘
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#5
Umarım kısa zamanda halledersiniz. ^^

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: