· iSROBOT Destek Bölümü
İsrobotta Çift Char Açmak [ Artık Hayal degil][Resimli]
Benimkin de Fatal Error veriyor...Ne yapıpta açıcam soylermisiniz ?
Benimkin de Fatal Error veriyor...Ne yapıpta açıcam soylermisiniz ?
Evet!!Bunu hiç düşünmemistim çok sağolun!!Zaten 40+ oldumu rogue dağıtır ortalığın inş . Very Happy
bota giriom tbotsro işareti çıkmıo nie
Disconnected!Pleas restart the botgame! bu çıkıo her girişimde nie
loodback bağlantım açık ve üst knouları araştırdım genede bulamadım
ya f6 ya basıom tbotsro is not running dio nie