A
Chinese mi Europen mi?
EuropeanArkadaslar yeni serverda Srobot la char ımı kasıcam fakat hangi char açmalıyım?Rogue ve glavie war kafamda!Rogue botta party monster weya giant lara saldırırsa büyük olasılık yatacak!Sizce hangi char ...
A asdfgdfvb ·
2.5K 2
asdfgdfvb
18 yil once
A