Icerige atla
Extraloob

Chinese mi Europen mi?

· 3 Yanıt · 2.5K görüntüleme
A
asdfgdfvb OP ⭐ 19y
#1
Arkadaslar yeni serverda Srobot la char ımı kasıcam fakat hangi char açmalıyım?Rogue ve glavie war kafamda!Rogue botta party monster weya giant lara saldırırsa büyük olasılık yatacak!Sizce hangi char ı seçmeliyim?
3 Yanıt
M
Mighty ⭐ 19y
#2
Avrupa char aacarsan vigor kullandıgın sürece sorun yok .rogue istoyrsan full str bir char zaten.

Yapman gereken şu :

Botta hp ayarını %70 e çek. (çantandaki kırmızı potları kullanır.)
T de ki ayarda ise hp yi %40 vb. yap ve slota vigor koy. Bu şekilde 15 sn içinde 2 kere pot kullanırsın.

Rogue konusunda ise karar senin extraokk
A
asdfgdfvb OP ⭐ 19y
#3
Evet!!Bunu hiç düşünmemistim çok sağolun!!Zaten 40+ oldumu rogue dağıtır ortalığın inş . Very Happy

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: