Arkadaslar yeni serverda Srobot la char ımı kasıcam fakat hangi char açmalıyım?Rogue ve glavie war kafamda!Rogue botta party monster weya giant lara saldırırsa büyük olasılık yatacak!Sizce hangi char ı seçmeliyim?
Chinese mi Europen mi?
· 3 Yanıt · 2.5K görüntüleme 0 okuyor
3 Yanıt
Avrupa char aacarsan vigor kullandıgın sürece sorun yok .rogue istoyrsan full str bir char zaten.
Yapman gereken şu :
Botta hp ayarını %70 e çek. (çantandaki kırmızı potları kullanır.)
T de ki ayarda ise hp yi %40 vb. yap ve slota vigor koy. Bu şekilde 15 sn içinde 2 kere pot kullanırsın.
Rogue konusunda ise karar senin extraokk
Yapman gereken şu :
Botta hp ayarını %70 e çek. (çantandaki kırmızı potları kullanır.)
T de ki ayarda ise hp yi %40 vb. yap ve slota vigor koy. Bu şekilde 15 sn içinde 2 kere pot kullanırsın.
Rogue konusunda ise karar senin extraokk
Evet!!Bunu hiç düşünmemistim çok sağolun!!Zaten 40+ oldumu rogue dağıtır ortalığın inş . Very Happy
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap