Icerige atla
Extraloob

Yıllar Geçsede Üstünden, Bu kalp seni unuturmu!

· 50 Yanıt · 5.0K görüntüleme · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
S
Streetwise ⭐ 19y
#41
@Avenger
yaşanılanlara hörmeten öyle şeyler anlatılmaz. Yaşanıp bitse de, kişlere,aşka sevgiye saygımız var.


Unutma unutulanlar unutanları asla unutmazlar heeeeeeeeeyt ordan bi ibrahim erkalın kasedini takın canısı canısı kıcımın kenarı xDDDD ağlarsa anam ağlar, gerisi yalan ağlar 😁

:S
T
TorukMacto ⭐ 17y
#42
TorukMacto imzan güzelmiş Avatar FTW :D


Saol seninkide yakıyor.

Avatar filmine bir gititm hayranı oldum Avatar olmak istiyorum 👴
T
TorukMacto ⭐ 17y
#43
TorukMacto imzan güzelmiş Avatar FTW :D


Saol seninkide yakıyor.

Avatar filmine bir gititm hayranı oldum Avatar olmak istiyorum 👴



Okan Naviler Klanımı kursak bende navi olmak istiyorum 😁 Bitane Rütbe ayarlayalım


Süper olur resmimizi navilere benzetiriz 😄
M
Mirage ⭐ 19y
#44
Çok geçmiş olsun bro 😢
Spoiler
Keyloggermış.Adın da meymenet yok arsızın
L
#45
Bu konuyu görmem biraz geç oldu sanırım 😄 Ama iyi oldu.Eski Pacific günlerini hatırladım.Silkroadın en çok keyif veren ve ayrıca en çokta emek isteyen günleriydi.''mavi'' çarını çok iyi hatırlarım.80 lv pt lerde kasarken görmüştüm.Sonra wizard ''mavii''yi görünce noldu acaba o çara dedim.Nolduğunu şimdi burda öğrendim ve çok üzüldüm.Belki bilirsin benimde 90lv çarım çalınmıştı.O çalındıktan sonra elime çok daha iyi çarlar geçti(DeathFight31 GaDa_LayN cortcu)ama hiç bir çarda onu oynarken aldığım zevki almadım.İlk göz ağrısı dedikleri şey bu olsa gerek.

atc_tmac1 Pacific...
B
batto ⭐ 16y
#46
walla bastan sona kadar okudum cok duygulandım bunu laf olsun diye söylemıyorum ıcımden geldiği gbi yazıyorum önceden emek ne bilirnirdi serverda sımdı ise bi taxiye gi ol gunde 50 lvl 😄 ben 1 ay manyanglarda kastığımı hatırlarım 4 yıl önce 😄 8 lvl olmustum hala kasıyordum 😊
T
TuRKs41 ⭐ 18y
#47
Eski silkroad nerde artık o zamanki oyundan aldığım zevk paha biçilemez ama gelde şimdi gör daral:
C
Creative ⭐ 19y
#48
Hüzünlü yazmışsın baya ya 😄 geçmiş olsun dicemde geçeli çok olmuş 😆
W
Whisk ⭐ 16y
#49
Topici bi up yapalım 😆
L
Lrd ⭐ 17y
#50
Bu duyguyu çok iyi bilirim.. Kardeşim sen haline şükret 80 Cap varken Glavie çarım vardı 72Lv di sanırım.. Dost diye bildiğim çok çok güvendiğim bi yaratığa çarı vermiştim gizli yanıtıda biliyordu hackledi çarı 1-2 ay bide suratıma baktı tabi ben bilmiyorum onun çaldığını ve hiç aklımın ucundan bile geçirmiyorum.. Sonra birkaç trafik yaptım duydumki kardeşim dediğim insan çalmışş..Aklım başımdan gitmişti .. Çocuk benden isteseydi değil çarı ( çok afedersiniz ) g...tmdeki donu bile çıkarır verirdim Allah şahidim verirdim.. Okadar acı bi duyguki...
Sonra toparladım kendimi kardeşim dediğim çocuğu bir güzel dövdüm .. o zamanlar ben 15 yaşındayım.. bu çocuğu dövünce 19 yaşında kuzeni geldi bana laf yaptı .. Bu arkadaşı bi iş merkezinin 2. katından aşşağı atıyordum arkadaşlarım çekti çocuk demirlere falan tutunmuştu ... Hiç unutmuyorum ama kardeşim dediğin insanın seni dürtmesi çok acı verici..

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: