Ağlayasım geldi bea 🙄
Yıllar Geçsede Üstünden, Bu kalp seni unuturmu!
· 50 Yanıt · 5.0K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
🙄 😢 😘 ❤️
Ne Diyeceğimi bilmiyorum 😘 ❤️
Aşk masalına dönmüş. Ama güzel, duygulandım be. 😳
P
psikofizik
⭐ 16y
Helal Kardesım ....
Ben Silkroad a ilk başladığımda Npc thiefler herkeze saldırabiliyordu çok manyaktı ya :D:D
NoMoreLove
⭐ 18y
Emek hırsızlığı en nefret ettiğim şey.
Okurken hüzünlendim, çok içten, çok duygusal olmuş..
Okurken hüzünlendim, çok içten, çok duygusal olmuş..
S
StupidLove
⭐ 17y
:!!&%&!
Seni çok rahat anlıyorum.. bnmde vardı canla başla kasıp 89 lv da kaptırdıgım bir char :S o zmn ne bot bilirdik ne illegal program oyunun zevki orda cıkardı ya işte :S o char ile ilk lordumu kestim ilk isyutarumu hedefim demondu nasip olmadı :S şmdi aklıma geldi..
Bu arada ben ilk sroya başladığımda Taklamakan yoktu 😆
aynn max 70 lvl wardı o zmnlar 😄 52 lvl tüylü bowu giymiş adamları görünce gm sanardım 😄
Hep eğlenecekmiyiz, birazda üzülelim.
90lvli ellerimle presiz botsuz olan botlarda crackli yarım yamalak 1senede anca yapmıştım. şimdi 13 günde 90lvl char kasıyorum. Hey gidi günler. Kansızın biri charını hackledim şifren bu yazdığında charımdaki son dakikalarımdı. Can haliyle guildi devrettim, Guildim görecek günleri varmış daha.. Pekiya hackleyen? bir süre satmaya çalıştı globallerle kendiside müslüman arap tı. tel numarası verdi aradım abuk subuk bağırıyorlar eğleniyorlardı belliki dillerini anlamıyordum. Emeklerim geldi aklıma gecelerce elle kastığım görev tamamlayacam diye uyku uyumadığım ks yapanlara hep sabrettiğim günler geceler aylar yıllar ve sonucu telefonun ucunda eğlenen bir kaç kansız. Aradan 2 sene geçti. bir Rollback günü chara girdim biraz hasret giderdimmail koruması yaptığı için kurtaramadım. guilde aldım Eskisi gibi DeLi_MaSTeR yazdım grandına. Rev6da anı niyetine hala guildde gösteriyor sanki. 2 sene sonunda eskisinden daha iyi bir charım varguildim eskisinden daha iyi ya o eğlenenler nerede? 2 senedir yoklar. Başlarına bişey mi geldi? Öldülermi sakatlandılarmı, yaşıyorlar mı, yada charımıoynayacak bir kolu yok mu yada parmağı, Allah bu hayırda ondan şerde. Ben burdayım Eskisinden daha güçlü, Ya o nerde? Bu yazı Xanthos forumun birinde nelerle uğraşıyorsun deyince eskiden uğraştığım şeyler aklıma geldi sonrada efsane charım ondan yazdım. Charımdan elimden kalan Tek SS. aşağıdadır. Yıllar evel SS yarışmasına katılmıştım. Guild bile 2 lvl daha ^_^. Zahmet edip okuyanlar saolun ❤️
not: elimde kalan tek ss dedim ya, o tek ss dede partide keylogger diye biri var. bir gün keylogger yüzünden kaybedeceğimin resmi gibi... bunlar bir tesadüf olamaz
- Resim Silinmiş.
way be çok güzel dokunaklı yazı ellerine sağlık canımcım nick orijinal mavi imiş :!!&%&!
işte bu + basmaya korktugumuz itemlerimiz itemin paranın kıymeti olan zamanlar ahh ahh
P
PenSpinner
⭐ 17y
Geçmiş olsun ya.
😘 ❤️
Bi de benim anılarımı anlatsam.. :)
Bende anılarımı anlatsam pff roman olur... 😊 ❤️ ❤️ ❤️
Geçmiş olsun 😊
T
TorukMacto
⭐ 17y
😘 ❤️
Bi de benim anılarımı anlatsam.. :)
seninkinide okuruz 🤝
B
Black Rain
⭐ 19y
Çok etkileyici bir yazı olmuş. Benimde başıma geldiği için seni çok iyi anlayabiliyorum.. ❤️
S
Streetwise
⭐ 19y
😘 ❤️
Bi de benim anılarımı anlatsam.. :)
Dayı sen hangisini anlatıcaksın ki? Say say bitmez... 😄
o da doğru 😜😘 ❤️
Bi de benim anılarımı anlatsam.. :)
Dayı sen hangisini anlatıcaksın ki? Say say bitmez... :D
Hangi serverdaki aşklarımı anlatsam acaba 🤔 😁
S
Streetwise
⭐ 19y
o da doğru 😜😘 ❤️
Bi de benim anılarımı anlatsam.. :)
Dayı sen hangisini anlatıcaksın ki? Say say bitmez... :D
Hangi serverdaki aşklarımı anlatsam acaba 🤔 😁
lol ^^
Vay anasını ne yazı yazmışsın be hacım 🤘
Sende yaz abi güzel güzel okuruz 😁
o da doğru 😜😘 ❤️
Bi de benim anılarımı anlatsam.. :)
Dayı sen hangisini anlatıcaksın ki? Say say bitmez... :D
Hangi serverdaki aşklarımı anlatsam acaba 🤔 😁
Sende yaz abi güzel güzel okuruz 😁
@Avenger
yaşanılanlara hörmeten öyle şeyler anlatılmaz. Yaşanıp bitse de, kişlere,aşka sevgiye saygımız var.
yaşanılanlara hörmeten öyle şeyler anlatılmaz. Yaşanıp bitse de, kişlere,aşka sevgiye saygımız var.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap