Beni elırmısın geuba fanatiğimdir
Yeni Üye Alımları Başlamıştır ! 15.03.2009
· 55 Replies · 6.8K views 0 reading · Page 2 / 3
Replies
Benide alır mısın?
X
XxXTikkyGoktugXxX
⭐ 17y
Bende Gelmek İstiyorum Ölümüne Fenerliyiz Arkadaş xD
R
ReaLPrisoN
⭐ 19y
hacım benide alırmısın post sayımı en yakın zamanda 907 yapıcağım 🍺
Benim işim noldu ?
Tamam hallediyorum ama anlamadım pek ne istediğini ?
S
SuperStarDeejay
⭐ 19y
Bende katılmak istiyorum 😉
Tamam hallediyorum ama anlamadım pek ne istediğini ?
alsana bi club'e göstereyim anlatamadım herhalde
Senin kafan güzelmi ? Gelmiş konu açıyorsun diyorsunki FB Fun Club gözükmesin şimdi beni al diyorsun...
hayır öle değil Fun club olarak geçiyodu bunu FAN club olarak değiştirilisn diye demiştim ama yanlış anlaşıldım herhalde :?
bende üye olmak istiorm alır mısın
907 mesaj sınırı var.
Emre beni tekrar alcanmı beni yanlış anladın herhalde
A
AnatoliaFire1
⭐ 18y
Beni alacak mısınız?
Beni alacak mısınız?
Aldım 😉
hacım beni al klube her nekadar futbol olarak ilgilenmesemde FB Baskebol Clubluyum ben 😜
Maseraticim benide takimimin fun clubuna alrsan sewnrm canm 😜
907 + post sayısı gerekiyor canım 😜
Y
Yalnizgezen
⭐ 19y
benide eklerseniz sevinirim teşekkürler...
Arkadaşlar +907 post lazım maserati canım benide eklermisin 😄
Log in to write a reply.
Log In