Icerige atla
Extraloob

YENİ SERVER : HELIOS [AÇILDI]

· 533 Yanıt · 37K görüntüleme · Sayfa 19 / 27
Yanıtlar
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#361
Yeni server yalan oldu.Daha sonra açılacak.
E
ertugrul31 ⭐ 17y
#362
kardeşim kıme sorduysam yenı sw gelmıcek dedı xD
A
Avenger ⭐ 18y
#363
Bu gün yeni server yok o kesin gibi artık ama haftaya salı gelmesi olağan 🍺
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#364
Bence new serverin gelmesi zaman alabilir.Çünkü gelseydi büyük ihtimal bugün gelirdi.Diğer 3-4 hafta içindede gelceğini sanmam ama inş gelir.
R
ReCoWSkI ⭐ 18y
#365
oDa Güzel ^^ Resmen Yalan OLduk 😄
R
ReCoWSkI ⭐ 18y
#366
Bugün Gelmicek Ama 😄 Joymax Trader bölümüne Baksın Herkes Gelicek Serverin Adı HeLios 😄 😄 😄 Neyse buda Birşey 😄
C
Castiela ⭐ 18y
#367
Pff , kendi kendimize gelin güvey olduk zaten , gelicek olsaydı 1 hafta önceden duyururlardı...
C
Castiela ⭐ 18y
#368
Server ismi Helios
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#369
Yeni Server HELIOS Bugün Açılıyor !



Haber anasayfamızda yayındadır ; http://www.extraloob.com/v6





Helios : Antik Yunan’da, Hyperion ve Theia’nın oğlu olan Güneş Tanrısı olup yüzü Apollon’a benzemektedir. Bazen sadece baş kısmına, bazende çıplak olarak tüm vücudu elinde bir küre tutarken ya da quagria içinde gökyüzünde olarak özellikle Rodos sikkelerinde rastlanılmaktadır. Güneşe tapınma, Yunanlılar tarafından benimsenmiş olmakla birlikte Pers kültüründe daha güçlüydü. Anabasis’te, Antik Ermenistan’da atların güneşe kurban edilmesi geleneğinden bahsedilmektedir:

“Ganimet aldığı yaşlı atlardan birini semirttikten sonra kurban etmesi için ona verdi. Bu atın güneşe adandığını duymuştu ve yolda yorgunluktan ölmesinden korkmaktaydı” (IV. 5. 35) Helyum elementinin adı da Helios`tan gelmektedir.



NoWayOut ailesi olarak yeni serverda oyuna devam ediyoruz.

Sen de NWO'da ol, Nefes kesen bu macerada yerini kap!


Saygılarımızla;





B
BiLqiN ⭐ 18y
#370
Başlıyacak arkadaşlara şimiden başarılar.
I
#372
Yeah.
Show yapıcam allahın izniyle^^
C
Castiela ⭐ 18y
#373
Kim bilir ne zaman gelir...
D
destiny ⭐ 18y
#374
Hadi hayırlısı.
B
BiLqiN ⭐ 18y
#375
bugün gelmiycekmi saat 12'de?
P
Prisoners ⭐ 18y
#376
Başlıyacak arkadaşlara şimiden başarılar.
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#377
Arkadaşlar.Apollo acılcagı sırada bütün acıklamalar yapılmıştı ve new server felan yazmıyordu.Ama patch bittikten sonra new serveri eklediler ve apollo açıldı.Belki buda böyle olabilir.
C
Continuum ⭐ 18y
#378
Hadi hayılırlısı 😄
A
Avenger ⭐ 18y
#379
Sronun resmi sitesindeki açıklamada New servere yer verilmiyor sanırım server bugün değil 🙄
I
#380
Sronun resmi sitesindeki açıklamada New servere yer verilmiyor sanırım server bugün değil 🙄

Yeni serverle ilgili resmi çeken sen gelmeyecek diyen sen 😆

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: