vallaha 400silk parası var:D
bide sbot aldıkmı:D yeter.... 🎭
YENİ SERVER : HELIOS [AÇILDI]
· 533 Yanıt · 37K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 18 / 27
Yanıtlar
😄 yarın gelirse patlama yapacak server. Ama benimde umudum kesildi. 😁
C
chipshajen
⭐ 17y
ula gelmezse o joymax'ın varya 😄 o kadar charı satmaya calıstık sattık silkimizi alıyoruz yok bide gelmiomuş 😠 inş gelir .
yarın gelirse harbiden patlama olacak NWO Efsanesini yaşamak isteyen bir sürü kişi var acilen guild lvl 5 çakmalıyız çok kısa sürede çıkarız lvl 5'e ^_~
Server'da ilk 5 lvl guild'lerinden olur bence okan abi nwo.İş birliği lazımki buda var 😄
Video işinide hallediceğimde char'dan ssler'le daha güzel olur normal fotoları koyarsak başkası izlese birşey anlamaz 😄 Hemde millet avatarları pluslu görür herkesi nwo'dan iyice çekinir 😄
S
SoullessLife
⭐ 18y
kan tazelemek isteyen herkez yeni açılacak servera gelecek 2500 luk sınırda sıkış tepiş olacagız gibi görünüyor 😄
gelsinde tepiş oluruz yeterki gelsin 😄 gold botlara yer yok gibi yarın gelirse 1 ay 😄
İsterlerse 20 Tane Daha Server açsınlar Real insan sayısı 500 geçmez.
Bu salı açılacak Server için 2500 ' den 2000 ' i gold bot olacagı kesin, en iyisi bırakalımda gold botlar oynasın bu oyunu. gold bot sahipleri şimdiden yeni server için pc bile ayarlamışlardır ve çarların accontlarını almışlardır bile salı günü her şey hazır bekliyolardır 😊
Bu salı açılacak Server için 2500 ' den 2000 ' i gold bot olacagı kesin, en iyisi bırakalımda gold botlar oynasın bu oyunu. gold bot sahipleri şimdiden yeni server için pc bile ayarlamışlardır ve çarların accontlarını almışlardır bile salı günü her şey hazır bekliyolardır 😊
S
SLauGHTeR'
⭐ 18y
İsterlerse 20 Tane Daha Server açsınlar Real insan sayısı 500 geçmez.
Bu salı açılacak Server için 2500 ' den 2000 ' i gold bot olacagı kesin, en iyisi bırakalımda gold botlar oynasın bu oyunu. gold bot sahipleri şimdiden yeni server için pc bile ayarlamışlardır ve çarların accontlarını almışlardır bile salı günü her şey hazır bekliyolardır :)
Hahah 😆 Gold botlardan nefret ediyorum
bu serverda 2500 playerin 1000+sı real player olacak bence 😄
ps=açılırsa tabi 😁
ps=açılırsa tabi 😁
Umarım açılır 😄
Nedense içimde açılmayacak gibi bir his var. 😄 Açılsada teee ekimde falan açılacak bende gelemiyecem...
giga serverin adı
Hayır değil.O listede Gaia yok yanlış yazmışlar.
Joymax insanları umutlandırarak silk aldırmayıda iyi beceriyor:D gigayı yeni server sanan çok kişi var 😄 millet dicek giga kesin yeni server geliyor alıyor silkleri xD
😄 Bence gelir event filan yaptılar legend 4 plus'dada birşey gelmedi bunda gelir 😄
Nwo okan bey bise 15-20 kisilik yer ayir gelicek olan kisilerin 95lvl+ charlari var mars da XnaCeaRy ve Ekipi geliyo dikkat edin 😄
Nedense içimde açılmayacak gibi bir his var. 😄 Açılsada teee ekimde falan açılacak bende gelemiyecem...
aynen.......
uzun süredir server açılmadı, roc geliyor, tatil bitiyor bu bağlamda server en geç eylülde banko gelir.
S
SoullessLife
⭐ 18y
25 agustos ta server açılma muahabbeti yalan oldu 😄 halbuki cok da hazırlamıstım kendimi saatlerce yapacagım build hakkında arastımalar yapmışdım suanda bunun büyük üzüntüsü içersindeyim.. ama bir yandanda açılmadıgı iyi oldu bana kaybettireceği saatleri düşünürsek..
neyse okullar açılana kadar açılırsa aynen devam yok açılmazsa mevcut serverdan yola devam... (:
neyse okullar açılana kadar açılırsa aynen devam yok açılmazsa mevcut serverdan yola devam... (:
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap