omg ilk defa senden duyuyorum organize parçalarda nota gerekmez diye, yahu nota bilmeden enstruman çalınırmı, sen tab'dan ezber çalmış olursun, bir gun çalarsın 1 ay sonra tab'ı onune koysalar çalamassın ama nota bilirsen takır takır çalarsan ne zaman olursa olsun; ya da sen hiç klasik parça felan çalmadın muzik guncel parçalardan ibaret değil ;
son olarak yok bu kadar konservatuarda eğitim alanlar, muzik için nota ogrenmek için para dokenler ki -bende bunun içindeydim- çok gerizekalı ya da sen üstün zekasın.
Ben ne zamandır çalıyorum elektro ve hala zorlanıyorum bazen nota okurken. Demekki boşuna uğraşıyormuşuz nota okumak için 😄
lol = çok komik :D
mal mal anlamı ne acaba 🤔
Uzatıcakmısın biraz daha ?