Icerige atla
Extraloob

Yeni gitarım.

· 90 Replies · 15K views · Page 3 / 5
Replies
D
Deschart ⭐ 17y
#41
Anladım teşekkürler. Peki Guitar pro gibi programlar ve videolarla bu işi çözebilir miyim. Yoksa bi kursa yazılmam şart mı ?


guitar pro ile işi sökersin gerek yok kursa falan sanki her perdedeki notaları bilmen gerekio 😆 tab okuyabiliyorsan ve biras hızlıysan başarırsın uzmanlar bile dio nota bilmeye gerek yok die 😆

lol. önüne nota koydular. hangi parmakla buracağnı yazmıyor, hangi nota olduğu yazmıyor. ne yapacaksın ? veya önüne akor koydular. ne yapacaksın ? mal mal bakarsın anca ;)


akorlardan mesela Am ( laminör ) bunu bilmiyorsan zaten gitar çalmayı hiç bilniyorsun demektir
R
#42
Zaten kendi kendime çözemem o kesin. Fakat öğretici videolar var. Ben ilk başta videodan öğrendim diyenleri küçümsüyodum. Ama gerçekten Selim Işık'ın videoları çok harika. Süper anlatıyo.
Eğer bi hoca bulursam beklemeden giderim.
D
Deschart ⭐ 17y
#43
Anladım teşekkürler. Peki Guitar pro gibi programlar ve videolarla bu işi çözebilir miyim. Yoksa bi kursa yazılmam şart mı ?


guitar pro ile işi sökersin gerek yok kursa falan sanki her perdedeki notaları bilmen gerekio 😆 tab okuyabiliyorsan ve biras hızlıysan başarırsın uzmanlar bile dio nota bilmeye gerek yok die 😆

lol. önüne nota koydular. hangi parmakla buracağnı yazmıyor, hangi nota olduğu yazmıyor. ne yapacaksın ? veya önüne akor koydular. ne yapacaksın ? mal mal bakarsın anca ;)


ayrıca doru konuşmak hakkında nutuk atmayın 👍
M
Milano ⭐ 18y
#44


akorlardan mesela Am ( laminör ) bunu bilmiyorsan zaten gitar çalmayı hiç bilniyorsun demektir


dostum la minor'u sen tabdan biliyorsun onemli olan notadan bilmek la minoru gorunce aklına (la,do,mi) notalarını getirip nota ile çalmaktır 😉
.NET
.NET ⭐ 19y
#45

ayrıca doru konuşmak hakkında nutuk atmayın 👍

Anlamadım ? Ben senin konuşmanamı karıştım şimdi ? 😆
[F New]Solo Gitarist
R
#46
Minör - Majör daha o konulara gelmedim. Selim ışığın 3-4 videosunu izledim daha. Şuanlık sırf parmaklarım açılsın diye parmak egzersizleri yapıyorum videoda gördüklerimi. Amfim olunca biraz daha sıkı çalışıcam 😈
D
Deschart ⭐ 17y
#47

ayrıca doru konuşmak hakkında nutuk atmayın 👍

Anlamadım ? Ben senin konuşmanamı karıştım şimdi ? 😆


ne biliim her zaman derler forum da dooru konuşun die ama malmal bakarsın lol gibi ifadeler dooru konuşmaya benzemio
R
#48
''lol '' kelimesi kötü bişi mi ki 😄 Dalga geçip gülmek gibi bişi değil miydi 😄
.NET
.NET ⭐ 19y
#49

ayrıca doru konuşmak hakkında nutuk atmayın 👍

Anlamadım ? Ben senin konuşmanamı karıştım şimdi ? 😆


ne biliim her zaman derler forum da dooru konuşun die ama malmal bakarsın lol gibi ifadeler dooru konuşmaya benzemio

ben senin konuşmana bir şey dediğimi göremiyorum
lol'ün anlamına bak bir ara ingilizce-türkçe sözlükten..
[F New]Solo Gitarist
D
Deschart ⭐ 17y
#50


akorlardan mesela Am ( laminör ) bunu bilmiyorsan zaten gitar çalmayı hiç bilniyorsun demektir


dostum la minor'u sen tabdan biliyorsun onemli olan notadan bilmek la minoru gorunce aklına (la,do,mi) notalarını getirip nota ile çalmaktır 😉


ya zaten gitar parçalarını nota olarak göstermezler internette arayın bulamassınıs gitarda nota ile gösterilemeyecek sesler vardır bu yüzden tab kullanılır ve nereye basılması gerektiği gösterilir 👍
.NET
.NET ⭐ 19y
#51
''lol '' kelimesi kötü bişi mi ki 😄 Dalga geçip gülmek gibi bişi değil miydi :D

İngilizce'de kahkaha atma anlamına geliyor^^
[F New]Solo Gitarist
M
Milano ⭐ 18y
#52

ayrıca doru konuşmak hakkında nutuk atmayın 👍

Anlamadım ? Ben senin konuşmanamı karıştım şimdi ? 😆


ne biliim her zaman derler forum da dooru konuşun die ama malmal bakarsın lol gibi ifadeler dooru konuşmaya benzemio

anlattıgı duruma düşenleri söyllüyor adam neden alındınız ki
D
Deschart ⭐ 17y
#53
şimdiye kadar nota ile gösterilen parça görmedim
ha vardır ama basittir çünkü bildiğimiz notalar ve onların oktavları ile sınırlıdır daha organize parçaları nota ile göstermek zordur bu yüzden tab kullanılır tab da ise nota bilmek gerekmes
D
Deschart ⭐ 17y
#54
neses bu kadar paylaşım yeter 😆
R
#55
lol = çok komik 😄
D
Deschart ⭐ 17y
#56
lol = çok komik :D


mal mal anlamı ne acaba 🤔
R
#57
Bilgilendirdiğiniz için çok saolun ama son kez soruyorum. Videolar ve Guitar Pro'da pratik yapmak öğrenmem için yeterli midir ?
D
Deschart ⭐ 17y
#58
lol = çok komik :D


mal mal anlamı ne acaba 🤔


ingilizce ise söyleyin sözlükten bakiim 😆
M
Milano ⭐ 18y
#59
omg ilk defa senden duyuyorum organize parçalarda nota gerekmez diye, yahu nota bilmeden enstruman çalınırmı, sen tab'dan ezber çalmış olursun, bir gun çalarsın 1 ay sonra tab'ı onune koysalar çalamassın,takılırsın. ama nota bilirsen takır takır çalarsan ne zaman olursa olsun; ya da sen hiç klasik parça felan çalmadın muzik guncel parçalardan ibaret değil ;
son olarak yok bu kadar konservatuarda eğitim alanlar, muzik için nota ogrenmek için para dokenler ki -bende bunun içindeydim- çok gerizekalı ya da sen üstün zekasın.
M
Milano ⭐ 18y
#60
Bilgilendirdiğiniz için çok saolun ama son kez soruyorum. Videolar ve Guitar Pro'da pratik yapmak öğrenmem için yeterli midir ?

tam anlamıyla değil pratik kazanırsn ama nota bilmen şart bence. 🤝

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: