Icerige atla
Extraloob

Yeni gitarım.

· 90 Replies · 15K views · Page 2 / 5
Replies
.NET
.NET ⭐ 19y
#21
Valla işte gidip aldığım yere sorucam. 5-6 Mağaza dolaştım hepsinde sordum. Bunu alırken heyecandan markasını sormayı unuttum 😆

Markası Cort gibi gözüküyor ama emin değilim :D

😈

Noldu 😁
[F New]Solo Gitarist
M
Milano ⭐ 18y
#22
Hacım 200 tl için o gitar çok iyi bence^^ Başlangıç için değil o seni profesyonel olarak çalmaya başlayana kadar götürür merak etme. Ayrıca arada kızlarada hava atarsın 😈 Bende LTD aldım 600 tl'ye 😄
Markasını öğrenebilirmiyim ?

yahu bro sizin enstrumanlar gene ucuz en kralına baktım ıbanez 2000$ bizim orglar en az 4000 TL'den başlıyor 😆
K
Kobe ⭐ 19y
#23
Hayırlı olsun. güzel bir gitara benziyor ilerde müzik tarzına zartına zurtuna göre değişik marka ve kasa türlerini seçersin.
.NET
.NET ⭐ 19y
#24
Hacım 200 tl için o gitar çok iyi bence^^ Başlangıç için değil o seni profesyonel olarak çalmaya başlayana kadar götürür merak etme. Ayrıca arada kızlarada hava atarsın 😈 Bende LTD aldım 600 tl'ye 😄
Markasını öğrenebilirmiyim ?

yahu bro sizin enstrumanlar gene ucuz en kralına baktım ıbanez 2000$ bizim orglar en az 4000 TL'den başlıyor 😆

Baba öyle diyosunda elektorsu var amfisi var cartı var curtu var 3000$ tutar profesyonel aletler. Piyanolar neden o kadar pahalı hala anlamış değilim. Gerçi ikisinin de havası ayrı^^
[F New]Solo Gitarist
M
Milano ⭐ 18y
#25
Hacım 200 tl için o gitar çok iyi bence^^ Başlangıç için değil o seni profesyonel olarak çalmaya başlayana kadar götürür merak etme. Ayrıca arada kızlarada hava atarsın 😈 Bende LTD aldım 600 tl'ye 😄
Markasını öğrenebilirmiyim ?

yahu bro sizin enstrumanlar gene ucuz en kralına baktım ıbanez 2000$ bizim orglar en az 4000 TL'den başlıyor 😆

Baba öyle diyosunda elektorsu var amfisi var cartı var curtu var 3000$ tutar profesyonel aletler. Piyanolar neden o kadar pahalı hala anlamış değilim. Gerçi ikisinin de havası ayrı^^

bro orgtada mixer + kolon zombırtısı var en dandikleri 2000$ 😁

piyano mu ? onun yeri apayrı, piyano çalarken aldıgın tadı orgta kesinlikle alamassın.
R
#26
Bu arada amfiyi ucuz bişi mi alim yoksa. Güzel bişi mi alsam. Hani ilerde tekrar bi amfi almama gerek kalmaz diye söylüyorum. 😄
.NET
.NET ⭐ 19y
#27
Bu arada amfiyi ucuz bişi mi alim yoksa. Güzel bişi mi alsam. Hani ilerde tekrar bi amfi almama gerek kalmaz diye söylüyorum. :D

Bro şimdi sen elektro kursu alacağın için 80$lık bişeyde tutar seni açıkçası. Zaten eğer müzik grubuna girersen ilerde orda koca amfiler olacağından kendi amfinide kullanmayacaksın. Kendi amfinide evde çalışırken kullanırsın olur biter^^
[F New]Solo Gitarist
D
Deschart ⭐ 17y
#28
başlangıç için dahi olsa bn bu gitarı almasdım :!!&%&! 👋
R
#29
Anladım teşekkürler. Peki Guitar pro gibi programlar ve videolarla bu işi çözebilir miyim. Yoksa bi kursa yazılmam şart mı ?
M
Milano ⭐ 18y
#30
Anladım teşekkürler. Peki Guitar pro gibi programlar ve videolarla bu işi çözebilir miyim. Yoksa bi kursa yazılmam şart mı ?

Eğitim şart.
K
Kobe ⭐ 19y
#31
eğitim videolarla da olabilir
R
#32
başlangıç için dahi olsa bn bu gitarı almasdım :!!&%&! 👋


Neden ki 😆
.NET
.NET ⭐ 19y
#33
Anladım teşekkürler. Peki Guitar pro gibi programlar ve videolarla bu işi çözebilir miyim. Yoksa bi kursa yazılmam şart mı ?

Eğitim şart.

Aynen. Ne kadar youtube'dan çalışırsan çalış, ne kadar cdlerini alırsan al, bu işi bilenden öğrenmenin yerini tutmaz^^
[F New]Solo Gitarist
D
Deschart ⭐ 17y
#34
Anladım teşekkürler. Peki Guitar pro gibi programlar ve videolarla bu işi çözebilir miyim. Yoksa bi kursa yazılmam şart mı ?


guitar pro ile işi sökersin gerek yok kursa falan sanki her perdedeki notaları bilmen gerekio 😆 tab okuyabiliyorsan ve biras hızlıysan başarırsın uzmanlar bile dio nota bilmeye gerek yok die 😆
R
#35
Anladım teşekkürler. Peki Guitar pro gibi programlar ve videolarla bu işi çözebilir miyim. Yoksa bi kursa yazılmam şart mı ?

Eğitim şart.

Aynen. Ne kadar youtube'dan çalışırsan çalış, ne kadar cdlerini alırsan al, bu işi bilenden öğrenmenin yerini tutmaz^^


Deme ya... Kimi bulcam şimdi ben 😄 Arkadaş bana elektro gitar kurslarında akustiği biliyomuşsun gibi anlattıklarını söyledi. Seni illaki akustik öğrendirmeye mecbur kıldırıyolarmış yani 🙄
R
#36
Anladım teşekkürler. Peki Guitar pro gibi programlar ve videolarla bu işi çözebilir miyim. Yoksa bi kursa yazılmam şart mı ?


guitar pro ile işi sökersin gerek yok kursa falan sanki her perdedeki notaları bilmen gerekio 😆 tab okuyabiliyorsan ve biras hızlıysan başarırsın uzmanlar bile dio nota bilmeye gerek yok die 😆


Tab okumayı biliyorum 😄 Yalnız vuruşları falan tabdan nası okucam. Var mı öyle bişi tab'da.
1:4 Vuruşluk vb. Bu arada gitarı niye beğenmedin 😈
.NET
.NET ⭐ 19y
#37


Deme ya... Kimi bulcam şimdi ben 😄 Arkadaş bana elektro gitar kurslarında akustiği biliyomuşsun gibi anlattıklarını söyledi. Seni illaki akustik öğrendirmeye mecbur kıldırıyolarmış yani 🙄

Alakası yok. Ben mesela direk elektrodan başladım. Sonra klasik gitarı öğrendim. Akustik gitarıda kendim çözdüm 😄
[F New]Solo Gitarist
M
Milano ⭐ 18y
#38
Anladım teşekkürler. Peki Guitar pro gibi programlar ve videolarla bu işi çözebilir miyim. Yoksa bi kursa yazılmam şart mı ?


guitar pro ile işi sökersin gerek yok kursa falan sanki her perdedeki notaları bilmen gerekio 😆 tab okuyabiliyorsan ve biras hızlıysan başarırsın uzmanlar bile dio nota bilmeye gerek yok die 😆


buyuk yanılgıdasın, herşeyden önce nota bilmek gerekiyor bu işe başlayacaksanız nota bilginizin ust seviyede olması lazım. 😉
.NET
.NET ⭐ 19y
#39
Anladım teşekkürler. Peki Guitar pro gibi programlar ve videolarla bu işi çözebilir miyim. Yoksa bi kursa yazılmam şart mı ?


guitar pro ile işi sökersin gerek yok kursa falan sanki her perdedeki notaları bilmen gerekio 😆 tab okuyabiliyorsan ve biras hızlıysan başarırsın uzmanlar bile dio nota bilmeye gerek yok die 😆

lol. önüne nota koydular. hangi parmakla buracağnı yazmıyor, hangi nota olduğu yazmıyor. ne yapacaksın ? veya önüne akor koydular. ne yapacaksın ? mal mal bakarsın anca 😉
[F New]Solo Gitarist
D
Deschart ⭐ 17y
#40
Anladım teşekkürler. Peki Guitar pro gibi programlar ve videolarla bu işi çözebilir miyim. Yoksa bi kursa yazılmam şart mı ?


guitar pro ile işi sökersin gerek yok kursa falan sanki her perdedeki notaları bilmen gerekio 😆 tab okuyabiliyorsan ve biras hızlıysan başarırsın uzmanlar bile dio nota bilmeye gerek yok die 😆


Tab okumayı biliyorum 😄 Yalnız vuruşları falan tabdan nası okucam. Var mı öyle bişi tab'da.
1:4 Vuruşluk vb. Bu arada gitarı niye beğenmedin 😈


bunun yerine git biras daha para koy ibanez gax al ibanez bu iş için marka 👍
guitar pro da zaten çalıo parça ordan vuruşları anlamak zor deil 😆

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: