İbanez marka ve gerçekten kaliteli bir gitar. Dış görünümü de çok hoşuma gitti ve aldım. Modeli İbanaz AK 95.


Hayırlı olsun 😁 😁 Kullan.
Şekli gerçekten güzel;Güzel günlerde kullanman dileğiyle.
Hayırlı Olsun
Şekli gerçekten güzel;Güzel günlerde kullanman dileğiyle.
Log in to write a reply.
Log In