Icerige atla
Extraloob

Yeni gitar aldım :))

· 25 Replies · 4.7K views · Page 2 / 2
Replies
sweetCHIEF
sweetCHIEF ⭐ 17y
#21
Hayırlı olsun bro çok ama çok güzel gitar kızlara bol bol hava atmalar. 😜
Q
Quattro ⭐ 19y
#22
İbanez süper bir kalite hayırlı olsun.
A
Absence ⭐ 19y
#23
Hayırlı Olsun Guzel Gitar Ama Faborim Electro Gitar xD

Tebrikler güzel hortlattın bu arada bu zaten bir elektro gitar
Ps:Onur bro İbanaz AK 95. yazmışında ben ibanaz bulamadım nette 😁
.NET
.NET OP ⭐ 19y
#24
Hayırlı Olsun Guzel Gitar Ama Faborim Electro Gitar xD

Tebrikler güzel hortlattın bu arada bu zaten bir elektro gitar
Ps:Onur bro İbanaz AK 95. yazmışında ben ibanaz bulamadım nette 😁

http://www.4cmusic.com/index.php?aranan_urun=ak+95&arama_tipi=kod
fiyatı acayip uygun bu sitede.
[F New]Solo Gitarist
N
Neverex ⭐ 17y
#25
bunu görünce aklıma ttnet 'evet' reklamı aklıma geldi süper bişi yahu hayırlı olsun wax 🍺

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: