Saolun yorumlar için. 😘
@NighTwaLkeR
Toptan derken yani ben bunu bütün alıyorum.Teknosadan.Toptan derken toplamamı yani. 😄
Yeni Bilgisayar Aldım
· 67 Replies · 3.8K views 0 reading · Page 2 / 4
Replies
bu orta seviyeyse bizim kine bilgisayar denemez 😁
N
NighTwaLkeR
⭐ 19y
Saolun yorumlar için. 😘
@NighTwaLkeR
Toptan derken yani ben bunu bütün alıyorum.Teknosadan.Toptan derken toplamamı yani. :D
Toptan derken;bir markanın kendi bünyesinde toplamış olduğu kasayı yani senin alacağın gibi olanını kastettim dostum.En sağlıklı edinilen bilgisayar kendi istek ve birikimlerin doğrultusunda piyasada yaptığın araştırmalarla topladığın bilgisayardır(laptop'lar haricinde.)Marka ürünleri müşterinin gözünü boyamak adına işlemcisini kaliteli tutup,piyasanın en ucuz ve en dandik ekran kartlarını kullanabiliyorlar.Bu yüzden her bir donanımının özelliğine dikkatlice bak almadan önce..
Saolun yorumlar için. 😘
@NighTwaLkeR
Toptan derken yani ben bunu bütün alıyorum.Teknosadan.Toptan derken toplamamı yani. :D
Toptan derken;bir markanın kendi bünyesinde toplamış olduğu kasayı yani senin alacağın gibi olanını kastettim dostum.En sağlıklı edinilen bilgisayar kendi istek ve birikimlerin doğrultusunda piyasada yaptığın araştırmalarla topladığın bilgisayardır(laptop'lar haricinde.)Marka ürünleri müşterinin gözünü boyamak adına işlemcisini kaliteli tutup,piyasanın en ucuz ve en dandik ekran kartlarını kullanabiliyorlar.Bu yüzden her bir donanımının özelliğine dikkatlice bak almadan önce..
Tavsiyen için saol ama ben bilgisayar parçalarından pek anlamam. 🙄
Ekran kartı biraz zayıf gibi gözüktü bana ama.. 🙄
hayırlı olsun.
hayırlı olsun.
Vallaha ben anlamıyorum ki.Neresi zayıf söyleyin en az kaç gerekir mesela ona göre değiştiririm...
A
AnatoliaFire1
⭐ 18y
İyi günlerde kullan.
Üzerinde paralansın. 😜
Üzerinde paralansın. 😜
Vallaha ben anlamıyorum ki.Neresi zayıf söyleyin en az kaç gerekir mesela ona göre değiştiririm...
64 bit olması, günümüz oyunlarında sorun yaratabilir belki, en az 256 bit ekran kartlarıı öneriliyor genelde..
Vallaha ben anlamıyorum ki.Neresi zayıf söyleyin en az kaç gerekir mesela ona göre değiştiririm...
64 bit olması, günümüz oyunlarında sorun yaratabilir belki, en az 256 bit ekran kartlarıı öneriliyor genelde..
Peki 256 bit ekran kartını nerden bulabilirim?
Vallaha ben anlamıyorum ki.Neresi zayıf söyleyin en az kaç gerekir mesela ona göre değiştiririm...
64 bit olması, günümüz oyunlarında sorun yaratabilir belki, en az 256 bit ekran kartlarıı öneriliyor genelde..
Peki 256 bit ekran kartını nerden bulabilirim?
Ati HD 3870 var önerebileceğim,
http://www.exa.com.tr/sapphire/ekran_kartlari/sapphire_hd3870-334-4653.html
Tamam ozaman bunu bi kenara yazıyorum.Yıl başında hediye olarak aldırırım. 😄
N
NighTwaLkeR
⭐ 19y
Tamam ozaman bunu bi kenara yazıyorum.Yıl başında hediye olarak aldırırım. :D
Pc'ye ayrıca ekran kartı dahil etmek o kadar basit bir işlem değil dostum;ana kartına,işlemcine uyacak,DDR setleri tam oturucak,soğutucu derdi bilmem ne bir sürü ıvır zıvır..Onun yerine şimdiden ufak çaplı bir araştırma yap,bilgisayarı alacağın yere de danış sonradan 1 yıl sonra ah keşke almasaydım diye pişman olma.Zaten ekran kartı piyasası çok hızlı gelişen bir sektör.Ben bilgisayarı aldığımda nVidia 7100GS kral idi şu an 2008-2009 oyunlarından kaldırabildikleri sayılı..nVidia için 9800GT altında ATi için HD 4870 altında düşünme derim.
H.o Olsun Bro Ama Monitorde Gecememısın xD 22" benimki Ezüq 😜 harddiskde gecmısın ama bıraz fazla gedl bana ? 640 GB 😱 Bence Gayet Güzel PC İyi Günlerde SRO Kasman Dileğiyle^^
Special thx to FlexiGüle Güle kullan
Tamam ozaman bunu bi kenara yazıyorum.Yıl başında hediye olarak aldırırım. :D
Pc'ye ayrıca ekran kartı dahil etmek o kadar basit bir işlem değil dostum;ana kartına,işlemcine uyacak,DDR setleri tam oturucak,soğutucu derdi bilmem ne bir sürü ıvır zıvır..Onun yerine şimdiden ufak çaplı bir araştırma yap,bilgisayarı alacağın yere de danış sonradan 1 yıl sonra ah keşke almasaydım diye pişman olma.Zaten ekran kartı piyasası çok hızlı gelişen bir sektör.Ben bilgisayarı aldığımda nVidia 7100GS kral idi şu an 2008-2009 oyunlarından kaldırabildikleri sayılı..nVidia için 9800GT altında ATi için HD 4870 altında düşünme derim.
Ozaman onuda yıl başında hallederim. 😄 Zaten benim amacım sadece sro oynamak başka birşey istemiyorum...
Birde ablama inat olarak alıyorum bilgisayarı. 😁
H.o Olsun Bro Ama Monitorde Gecememısın xD 22" benimki Ezüq 😜 harddiskde gecmısın ama bıraz fazla gedl bana ? 640 GB 😱 Bence Gayet Güzel PC İyi Günlerde SRO Kasman Dileğiyle^^
Sen hiç konuşma. 😁 😁 Saol.^^
he unutmadan bilgisayar gelince ilk işin hdd boyutuna bakmak olsun 😄 benimkinde adam 320 gb dedi pc nin üstündede 320 gb yazıyo ama bi baktım hdd ye 288gb 😄 ( 24gb si sistem dosyası zaten 😄 ) kaldı 254 şuan 😄 hoş benim eski takozun hard diskine gta 4 tek başına sığmazdı 😄
he unutmadan bilgisayar gelince ilk işin hdd boyutuna bakmak olsun 😄 benimkinde adam 320 gb dedi pc nin üstündede 320 gb yazıyo ama bi baktım hdd ye 288gb 😄 ( 24gb si sistem dosyası zaten 😄 ) kaldı 254 şuan 😄 hoş benim eski takozun hard diskine gta 4 tek başına sığmazdı :D
😁
Bilgisayar alınmadan önceki hali:
- Resim Silinmiş.
Laptopa 15inç ekran bağlanmış bir doküntü...
- Resim Silinmiş.
Laptopa 15inç ekran bağlanmış bir doküntü...
B
Black Rain
⭐ 19y
O cips ne öyle :Z
Geliyor 42 numara Ceyo terlik 😈
Geliyor 42 numara Ceyo terlik 😈
O cips ne öyle :Z
Geliyor 42 numara Ceyo terlik 😈
O benim laptop. 😜 Diğer bilgisayarında ss atarım bi ara. 😄
Log in to write a reply.
Log In