Icerige atla
Extraloob

Yeni Bilgisayar Aldım

· 67 Replies · 3.9K views · Page 4 / 4
Replies
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#61
orta halli güzel bir sistem, ama ekran kartının sadece bellegini yazmışsın, marka ve modelini de yazarsan daha iyi olur.

ATI HD 4350
B
Brooklyn ⭐ 18y
#62
Ordaki muz kabuğu kaç aydır orda ? 😄

Valla PCden pek anlamam donanımından falan ama görünüş olarak güzel gibi ^^
Hayırlı olsunn
M
Misproject ⭐ 19y
#63
h.olsun
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#64
Saolunda deli oldum ya 12den fazla client açıyorum oyun donmuyor ama tek clientde hotanda kasıyor offfffffffffffffffffffffff.
F
F34RL3SS ⭐ 19y
#65
o problem tamamen oyunun driverlerle ile doğru iletişim kuramamasından kaynaklanıyor.
bende phenom II 940 @ 3,8gHz, 4gb 1066mHz ddr2 kit war, bende bile kasıyor ^^
T
TitusPullo ⭐ 19y
#66
Hotanda kasma sebebi ekran kartı veya işlemci değil sadece. Türkiye yurt dışı internet çıkışlarından kaynaklanıyor. İnternet hızı çok düşük olması sebebiyle veri aktarımıda ciddi olarak yavaşlıyor. Jangan'da değilde neden Hotan derseniz basit bir mantığı var. Hotanın kalabalık olması. Bilgisayarınız diğer kullanıcıları görüntülerken onların verilerini kontrol ediyor saniyeler içerisinde tekrar tekrar.

Kısacası ne yaparsanız yapın bu internet hızları ile tüm bilgisayar sistemleri kasacaktır.

Silkroad MultiClient için bir kaç önerim olacak. Sro Hider tarzında birşey kullanırsan bilgisayarın ekran kartı yönünden sıkıntı yaşamaz. İşlemcin güzel. Tek sorunun Ram kapasitesi olabilir. Uzun süre oyunları açık tutmamaya çalış yada profesyonel auto ram recovery programlarını kullan.

Yeni sistemin hayırlı olsun
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#67
Açıklama için saol.^^ Ama şu hotandaki ışınlanma noktasında bulunan botlar yüzünden oluyor hepsi.Dynamic animation efectini kaldırınca geçiyor ama...

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: