Icerige atla
Extraloob

Yeni Bilgisayar Aldım

· 67 Replies · 3.8K views · Page 3 / 4
Replies
B
Black Rain ⭐ 19y
#41
O cips ne öyle :Z

Geliyor 42 numara Ceyo terlik 😈

O benim laptop. 😜 Diğer bilgisayarında ss atarım bi ara. :D

Cips diyorum laptop diyor tövbe est. 😜
K
Kobe ⭐ 19y
#42
hayırlı olsun elinde paralansın ^^
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#43
O cips ne öyle :Z

Geliyor 42 numara Ceyo terlik 😈

O benim laptop. 😜 Diğer bilgisayarında ss atarım bi ara. :D

Cips diyorum laptop diyor tövbe est. :P

Bro o cips orda 4 haftadır duruyo ondan dedim. 😆
B
Black Rain ⭐ 19y
#44

Bro o cips orda 4 haftadır duruyo ondan dedim. 😆

Kokar la o 😜
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#45

Bro o cips orda 4 haftadır duruyo ondan dedim. 😆

Kokar la o :P

Kokuyoda işte üşeniyor insan. 😁
B
Black Rain ⭐ 19y
#46

Bro o cips orda 4 haftadır duruyo ondan dedim. 😆

Kokar la o :P

Kokuyoda işte üşeniyor insan. 😁

Yuh artık! Daha ne diyeyim ben sana 😄 😜
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#47
😁 😁 😁
Bide magnum çöpü var ama o hatıra. 😜
L
Lampard_08 ⭐ 17y
#48
😁 😁 😁
Bide magnum çöpü var ama o hatıra. :P


LoL 😁 😈
B
Black Rain ⭐ 19y
#49
😁 😁 😁
Bide magnum çöpü var ama o hatıra. :P

cık cık cık Pis insan 😜

PS: Beyaz büyü ' cü seni ^^ 😜
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#50
😁 😁 😁
Bide magnum çöpü var ama o hatıra. :P

cık cık cık Pis insan 😜

PS: Beyaz büyü ' cü seni ^^ :P

O ney? 😄
B
Black Rain ⭐ 19y
#51
😁 😁 😁
Bide magnum çöpü var ama o hatıra. :P

cık cık cık Pis insan 😜

PS: Beyaz büyü ' cü seni ^^ :P

O ney? :D

Boşver tutmadı 😄 😈
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#52
Bu arada merak ettiğim birşey var.Bu bilgisayar ile kaç client açılabilir?
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#53
Wooow hayatımda gördüğüm en hızlı bilgisayar bu. 😄
Aldım bilgisayarıda klavyesi berbat birazdan fotolar geliyor...
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#54
Resimler eklendi:
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.

Ohh çok mutluyum varya.Şimdi bi max client açma olayına bakıyım. 😄
B
Black Rain ⭐ 19y
#55
Oyy oyy hayırlı olsun melihim sonunda kavuşmussun yeni pcne 🍺
S
Spiral ⭐ 17y
#56
😁 😁 😁
Bide magnum çöpü var ama o hatıra. :P

cık cık cık Pis insan 😜

PS: Beyaz büyü ' cü seni ^^ :P

O ney? :D

Magnum'un beyaz çikolata ve bademli olanının adı. 😜

Hayırlı olsun dostum. ^^
T
TwiLighT ⭐ 18y
#57
o muzu gerçekten yiyecek misin? 😁
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#58
@Spiral
Heeee şimdi anladım. 😄 Saol bu arada.

@Blekreyin
Saol. 😜
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#59
o muzu gerçekten yiyecek misin? 😁

Yemiştim çöpü orda kaldı 3 gün mü ne oluyo.Adam bilgisayarı takmaya geldiğinde baya ayıp oldu ama neyse...
F
F34RL3SS ⭐ 19y
#60
orta halli güzel bir sistem, ama ekran kartının sadece bellegini yazmışsın, marka ve modelini de yazarsan daha iyi olur.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: