Icerige atla
Extraloob

Yanlislikla 2 Str bastim !! hybrid mi oldum simdik ??

· 50 Replies · 16K views · Page 2 / 3
Replies
B
#21
bencede hybird ol extraokk
E
EvilCraft ⭐ 19y
#22
İnanma pvpde bayarlar hemen seni diyenlere
Üstünde 3 tane sosun bulundur
2 değil 7 kere strye bas gine vız gelir
Fazla bir negatif sağlamaz sana itemlerine str5 basarsın kapatırsın açığı
B
#23

İnanma pvpde bayarlar hemen seni diyenlere
Üstünde 3 tane sosun bulundur
2 değil 7 kere strye bas gine vız gelir
Fazla bir negatif sağlamaz sana itemlerine str5 basarsın kapatırsın açığı

biraz abartmamışmısın Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green
O
Ottoman ⭐ 19y
#24
2 str vemekten hiçbişi olmaz sen beni dinle takma bunları Very Happy 80 lvle kadar 240 stat point verceksin 238 tanesini inte vermiş, 2 tanesinide str ye vermiş olcan hiçbişi olmaz takma dewam et mısır ye kas Twisted Evil
L
LibLibi ⭐ 19y
#25

o char mılk olmus

+1905
Hybirde cevir Cool
veya full gidersen paso yat tam bi ezüq oL , o BaLance b*qu yemis Mr. Green
F
#26
Ya abartmayın 2 strden hiç ama hiçbişey olmaz. Ben str glavierim ama 3 lvl inte vermiştim zamanında bilmeden. 3 stat deil bak 3 lvl diyorum. Hiçkimse kalkıpta o char bitmiş demesin ben charımı biliyorum çünkü. Üstümde hiç sun filan yok ve glaviemde +5 olmasına rağmen 74 lvlde 76 glavierleri bile doğruyorum. Bu oyunda en önemli şeyler itemler ve charı düzgün kullanabilmek. Bukadar abartmanın lüzumu yok. headbang2ft9
Sen full intsin kardeş charına hiçbişey olmaz kullanmayı bildikten sonra extraokk kahvekeyfi
L
LibLibi ⭐ 19y
#27

Ya abartmayın 2 strden hiç ama hiçbişey olmaz. Ben str glavierim ama 3 lvl inte vermiştim zamanında bilmeden. 3 stat deil bak 3 lvl diyorum. Hiçkimse kalkıpta o char bitmiş demesin ben charımı biliyorum çünkü. Üstümde hiç sun filan yok ve glaviemde +5 olmasına rağmen 74 lvlde 76 glavierleri bile doğruyorum. Bu oyunda en önemli şeyler itemler ve charı düzgün kullanabilmek. Bukadar abartmanın lüzumu yok. headbang2ft9
Sen full intsin kardeş charına hiçbişey olmaz kullanmayı bildikten sonra extraokk kahvekeyfi



sen öyLE sann ic kahveni Yeni Serverde buLusak bari detective
görürsün anyayi konyayi Mr. Green
F
#28
Birincisi Alpse kazığımı çaktım ben 2 charım da Alpste. Yeni serverla uğraşamam artık. Wink
İkinciside 2 seneden fazla zamandır bu oyunu oynuyorum ve charımı da biliyorum. Gerisi fasa fiso benim için... Wink kahvekeyfi
G
godforme ⭐ 19y
#29
o char hybırd olmuş zuahahaha
S
suppergazi ⭐ 19y
#30
ya %1 mag balance düşcek o kadar bişicik olmas inte devam et bence headbang2ft9 headbang2ft9 headbang2ft9
A
#31


Ya abartmayın 2 strden hiç ama hiçbişey olmaz. Ben str glavierim ama 3 lvl inte vermiştim zamanında bilmeden. 3 stat deil bak 3 lvl diyorum. Hiçkimse kalkıpta o char bitmiş demesin ben charımı biliyorum çünkü. Üstümde hiç sun filan yok ve glaviemde +5 olmasına rağmen 74 lvlde 76 glavierleri bile doğruyorum. Bu oyunda en önemli şeyler itemler ve charı düzgün kullanabilmek. Bukadar abartmanın lüzumu yok. headbang2ft9
Sen full intsin kardeş charına hiçbişey olmaz kullanmayı bildikten sonra extraokk kahvekeyfi



sen öyLE sann ic kahveni Yeni Serverde buLusak bari detective
görürsün anyayi konyayi Mr. Green


ha =) ya ne hybrid i Wink bundan sonra vermezsin hiçbişey olmaz Wink
bana göre bişi olmas ama lee nin dediği gibi full intim diğermessin okadarda farketmes bence sen dvm wet full inte
T
#33
valla ben zaten hybird taraftarıyım hiç fena olmamış derim iyiki basmışın 😊
N
neza ⭐ 19y
#34
ya bak ikitane st vermen bence daha iyi olmus en azından canında cagoldı öle olasılıgın dahada düştü daha verme ama bence devam kesinlikle devam et bende öle yaptım 2 inte verdim ama o charı kasmak nasip olmadı 39 lvlde kaldı hiç korkma bişe olmaz
N
neza ⭐ 19y
#35
evet bak arkadasa da benim yaptıgımı yapmıs benim bi charım vardı ben bilmiyordum oyunu int de st de esit verdedim ikiside 99 oldu ama 40 lvl de 2 tane 42lik int ve bitane 45 int yatıramıyordu beni magic atagımda güçlendi 99 dan sonra str döndüm 140 a 101 di benim ve süper bir chardı su oyunda ölesi char ben daha görmedim ama banlandı cekemdiler herhalde beni
D
diablo000 ⭐ 19y
#36

evet bak arkadasa da benim yaptıgımı yapmıs benim bi charım vardı ben bilmiyordum oyunu int de st de esit verdedim ikiside 99 oldu ama 40 lvl de 2 tane 42lik int ve bitane 45 int yatıramıyordu beni magic atagımda güçlendi 99 dan sonra str döndüm 140 a 101 di benim ve süper bir chardı su oyunda ölesi char ben daha görmedim ama banlandı cekemdiler herhalde beni

cidden süpermiş Laughing
T
#37

evet bak arkadasa da benim yaptıgımı yapmıs benim bi charım vardı ben bilmiyordum oyunu int de st de esit verdedim ikiside 99 oldu ama 40 lvl de 2 tane 42lik int ve bitane 45 int yatıramıyordu beni magic atagımda güçlendi 99 dan sonra str döndüm 140 a 101 di benim ve süper bir chardı su oyunda ölesi char ben daha görmedim ama banlandı cekemdiler herhalde beni

Mr. Green Mr. Green
bu yoruma koptum
o charı bide 80 lvl ken düşünmek var
E
eralp333 ⭐ 19y
#38
ya aga o çara bi halt olmaz sapasağlam çar en fazla intin 30 daha az str 30 daha fazla olur ki bunun ne zararı ne faydası olur ayrıca balance bozulur diyenleri de sallla balance'yi kıyafetteki int str falan çok etkilio bi int 5 %100 takıwerirsin eskisinden bile ii olur salla dewam olduğu gibi ayrıca bn hybrite karrşıyım

FULL FOREVER
M
MakmeN ⭐ 19y
#39
bencede 7/1 ol yaw full int diilsin artik spear ol sun spear cek kop kop Very Happy
M
MeraclituS ⭐ 19y
#40
o charı kurtarman için itemlerinin lwlindeki adamların kullandıgından +2 int daha fazla olması lazım
hybird belli bi kurala göre karısık werilmiş anlamındadır sen hybrid olmassın .... olursun.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: