Bir tabu vardir linux cok zor windows mukemmeldir diye
bundan once slackware ve benzeri kde paketsiz gnomesiz yani Msdos tarzi linux kullanigim icin bende bunda hem fikirdim
uzn zaman sonra Internetten basarisini takip ettigim ubuntu isimli linux distosunu indirdim ve bilgisayarima kurdum
Kurulum o kadar basittiki uc yasindaki bir cocuk dahi basarabilir ama arayuzu ya xpye alisik olan bizlwer icin ne durumda diye bir korkuya dustum ve kurulum bittiginde karsima cok guzel ve cok stabil bir arayuz geldi
bir saat kadar kurcalamam sonucunda su kaniya vardim bizler bazi tabulari yikmak zorundayiz
http://tr.wikipedia.org/wiki/Ubuntu
buradaki makaleyi okuduktan sonra linuxa gecmek isteyen arkadaslara yrdimci olmak isterim
bu arada
youtubeden Beryl diye arama yapip ubuntunun videolarini izlemenizi tavsiye ediyorum
Linux grubu kurabiliriz ve xpden kurtulabiliriz
Not Linuxta windowsa ait olan tum programlar calisiyor
silkroad bot su bu ve sorunsuz
canavar gibi oynuyor arti virus bulasma derdi yok spy derdi yok goctu kitlendi dertdi yok
wine isimli emulator programi ile silkroadi kurdum ve gayet guzel hizli bir sekilde kasilmadan giriyor
dvdsini istyen arkadaslar
https://shipit.ubuntu.com/ adresinden evlerine hic bir ucret odemeden kargo ucreti dhi odemeden isteyebilirler
icerisinde 22.000 program barindiriyo ve xpye alternatif tum programlar mevcut
buradan sorulariniz olursa yardimci olmaa calisirim
Ubuntu Hakkinda
· 7 Yanıt · 1.3K görüntüleme 0 okuyor
7 Yanıt
Sm gurubunda yapabiliriz diye hareket ettik ama burada sadece yazilim destegi olusturucagiz sm gurubunda nelerin oldugunu ne biliyorsun ?
olaylar istedigimiz gibi gitmedi extraloobun yurt disinda olmasi sitedeye uygulayacagimiz login.phpnin aksamasina neden oldu ve bizler uzerinde calisirken bizim mantigimizda bir mod cikmisti tam ismini hatirlamiyorum softmod degilde botu crackleyen bir mod ve elimizden geleni yaptigimiza inaniyorum tum arkadaslarimin adina konusuyorum ve emin ol cok ugrastik
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap