Icerige atla
Extraloob

TWEETYnin Hybrid Force Bowman Rehberi (Psiko)

· 90 Replies · 16K views · Page 4 / 5
Replies
I
ilker98 ⭐ 19y
#61

merak etmeyin yeni build hazırlıkları yapıyorum yakında 2rehber birden gelecek

bunlar en can alıcı rehberler olarcak Wink


merakla bekliyorum.. extraokk
O
OreNeN ⭐ 19y
#62

merak etmeyin yeni build hazırlıkları yapıyorum yakında 2rehber birden gelecek

bunlar en can alıcı rehberler olarcak Wink


Hybird bowdan bilemi Question
Tweety
Tweety OP ⭐ 19y
#63


merak etmeyin yeni build hazırlıkları yapıyorum yakında 2rehber birden gelecek

bunlar en can alıcı rehberler olarcak Wink


Hybird bowdan bilemi Question


hybrid bow ilk göz ağrım üstüne char azdır ama bir rehberimde full int SS yapılandırması birindede full int Spear yapılandırması anlatcam Rolling Eyes yani senin görüsün hangisini beğenirsen onu kullanırsın extrabeer hmm mucX
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
L
lastturk_ ⭐ 19y
#64
yaw biliom saçma ve gıcık bi soru olucak cvb ı da protector olucak ama

hybrid 7:1 bowman ne set giyer Razz Twisted Evil Mr. Green
L
Lagroad ⭐ 19y
#65
Yoğun istek üzerine el emeğimle yazıyorum
Beğenmeyen olursa PM atsın Confused Sad

Ilk olarak bir bowman STR mi olmalı INT mi ??

1.Secenek STR - Canı iyidir vurusu düsüktür onu kurtaran critlerdir Twisted Evil (Garment Giymesi uygun olur)
2.Secenek INT - Canı cok az olmasına karsın yüksek bir dmg. verir critleri daha iyidir Wink (Tavsiye olarak protector giymeli)
3.Secenek HYBRID benim anlatacağım yapılandırma ilk ikisini hicmi hic sevmem cünkü STR dediğin bence heuksal olur INT dediğinde kılıc kalkan Twisted Evil (Benim Görüsüm Cool )

Peki bu adam nasıl Hybrid olacak Question

2seceneğiniz var bunlar size kalmıs

1.Secenek 5-1 yaparım 8.degrede bütün int bonuslarım 5olur (bu durumda mag. balanca %101 oluyor Wink )para bol hem canım hem atağım olsun diyorsanız 5int 1str verirsiniz Twisted Evil

2.Secenek 7-1 yaparak gücten fazla kaybetmezsiniz cok seri bir sekilde giant kesebilir ve hızlı lwl kasabilirisiniz 5-1deki kadar olmasada yatma ihtimaliniz saf int olanlara gre daha azdır Twisted Evil

Benim size tavsiyem 7-1 Wink

Simdi gelelim Skillerimize

Dediğim gibi ben Force Actım Coldu kapadım ancak siz STR lere karsı biraz daha defans istiyorsanız Coldu acıp Forceyi kapayabilirsiniz Wink

Ayrıca Force ileride isinize yarar 3-5canavar arasından cıkmanızı sağlar Twisted Evil 30skiliylerde Heuksalların Parry Ratio sunu büyük ölcüde düsürür 50skiliyle Düsmanın Atak hızına iyi bir darbe vurur Twisted Evil

Bana göre tam bir seri katildir Cool

Simdi Ben size asağıdaki resimlerdeki skilleri acmak icin nasıl SP biriktireceğinizi anlatacağım Twisted Evil

1lwl den 8lwl %20ye kadar hic skill acmadan kasıyoruz yada

5lwl de 5lwl ok skilimizle fire el yakmamızı acıp 5lwl den 13lwl e kadar SP Farm Yapıyoruz benim tavsiyem biraz kendinizi zorlayıp 1-8 arası yapmanız eğer öyle yapmazsanız sabit 6veya 5gapla 35e kadar kasın 2.asamaya gecin Wink

8lwl de asagida gördüğünüz resimlerdeki acabildiğimiz her seyi acıyoruz fazlasına gerek yok sadece gerekli kitapcıklar

sonra 8-16 , 16-24, 24-30 arası bu işlemleri tekrarlıyoruz Wink

2.Asama

30lwl skillerimzin hepsi (yani gerekli olanlar) max durumda olmalı ve gapa giriyoruz ağır bir gap ama cok isimize yarayacak 30lwl nuk vs. skillerimizle en az 38lwl %20sine kadar kasıyoruz kendimizden emin değilsek +3 bir bow ile 26-27k sp kasıyoruz (30dan 40a herseyi maxlamak icin 27045sp lazım )sonra gapı bozup 40a kadar herseyi upluyoruz Twisted Evil

bu işlemleri tekrarlıyoruz Mr. Green 40-48 50-58gibi

Eğer ben Gapla uğraşmam derseniz 80de daha fazla vakit kaybedip SP farm yapmanız gerkir Sad

Resimler 80skillerini icermiyor ama Crying or Very sad güncelleyecem en kısa zamanda

İşte Resimler

Pacheon

-Resim Silinmiş.

-Resim Silinmiş.

Fire

-Resim Silinmiş.

-Resim Silinmiş.

Lighthing

-Resim Silinmiş.

-Resim Silinmiş.

Force

-Resim Silinmiş.

-Resim Silinmiş.

Kolay Gelsin Herkese Sorularınızı Buradan Alabilirim. Twisted Evil

Dipnot Forcenin Pasifini veya Bazı Skillerini kapatarak SP tasarrufu yapabilirsiniz

Bu skillerde 1.olarak pasifi 2.olarak kendinize can basanı veya baskasına can basanını Wink
F
FATAL1TR ⭐ 19y
#66
yeni gelen sikillerden sonra bow full str olmalı kesin 80 lwl full str bir bowmanı kimse yıkamas ama bowmanın yıkabilme ihtimali var bende 80 lwl blader char bıraktım bow açtım 60 lwl oldum ayrıca str bowcular az vurur die bişey yok ben kendi levelimdeki glavieden daha fazla vuruyorum elimde +3 var detective
A
AmiP ⭐ 19y
#67
çok saol güzel paylaşım ama resimleri güncellersen daha yararlı olur yeni çar açanlar için extraokk
S
staw ⭐ 19y
#68
aga açmicakları koysan daha rahat olurdu senin için Laughing
Q
Quincey ⭐ 18y
#69
çok güzel anlatmışsın sağol
U
UNR3AL ⭐ 19y
#70
Bu build ile ilgili bütün sorularınızı alabilirim arkadaslar size yardım etmeyi gercekten çok severek yapıyorum... Bahar çiçekler actı kuşlar cik cik ötmeye başladı bnm gibi... 😉 😈
Y
yusufbagci ⭐ 19y
#71
Herşey mantıklı. Denemek lazım
2
212 ⭐ 19y
#72
Saol
I
iSThiSnA ⭐ 18y
#73
Twééty Gérçéktén mükémméL ßir réhßér oLmuş ßén sénin yazdıkLarını uyguLamaya çaLıştım ama skiLLeri mahwettim -30 LeweL için önceLiğin hangi skiLLerde oLması gerektiğini payLaşırsan sewinirim aşşağıdada stat pointLerimin resmini werdim önce 2 int 1 str 16 dada 3 ünüde str werdim yani ßozuLdu ßi şekiLde ßundan sonra ne yapmamı önérirsin görüşLérini mérak édiyorum şimdidén téşékkürLér...

http://www.cjb.net/images.html?fbb99.jpg

LeweLim iLe iLgiLi éLéştiri yapmamanızı rica édiyorum düşük LeweL ikén adam gißi ßaşLayayım chara. 😉
U
UNR3AL ⭐ 19y
#74
2lwl boyunca yani 6kere daha int ver 2-1 e geri dönersin

Önceliğin imbue ve pacheonun mavi ok skilinde üstünede combolarında olsun pasiflerle iş gider
S
slepptime ⭐ 18y
#75
Imbue olarak naapmalıyım?
U
UNR3AL ⭐ 19y
#76
imbue sana kalmış dediğim gibi 😄
Y
yusufbagci ⭐ 19y
#77
Herşey mantıklı. Denemek lazım


Denendi, test edildi ve %100 olumlu. Teşekkürler TWEETY.

Ayrıca "bir bowman full str olmalıdır" diyen arkadaşlar yanlış düşünüyorsunuz.

viewtopic.php?f=278&t=63593&p=778102#p778102
T
tolga0101 ⭐ 19y
#78
rica etsm bu rehberin 90 lwl olanını yaparmısın??
H
H@K@NCH3SS ⭐ 18y
#79
rica etsm bu rehberin 90 lwl olanını yaparmısın??
S
sodden ⭐ 19y
#80
hacım str olsan neyse force acarsın ama intsin bence force yerine 90 pac 66 cold 54 light 90 fire damage zaten yuksek olacak:)

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: