Icerige atla
Extraloob

TWEETYnin Hybrid Force Bowman Rehberi (Psiko)

· 90 Replies · 16K views · Page 3 / 5
Replies
M
mavi_ ⭐ 19y
#41
helal super yaomısın walla elıne saglık ama hepsını okuyamadım.bu warmıydı bılmem
sey ınt bowman olabılırmı denemedım ama gusel olur dıolar. extraokk Question Question Question Question
Tweety
Tweety OP ⭐ 19y
#42

helal super yaomısın walla elıne saglık ama hepsını okuyamadım.bu warmıydı bılmem
sey ınt bowman olabılırmı denemedım ama gusel olur dıolar. extraokk Question Question Question Question


ben tavsiye etmem

ayrıca 3-4gün sonra rehberim yenilenecektir Twisted Evil
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
C
Crisis ⭐ 19y
#43


helal super yaomısın walla elıne saglık ama hepsını okuyamadım.bu warmıydı bılmem
sey ınt bowman olabılırmı denemedım ama gusel olur dıolar. extraokk Question Question Question Question


ben tavsiye etmem

ayrıca 3-4gün sonra rehberim yenilenecektir Twisted Evil

Benim charın Rehberini yapsana Cool Mr. Green cok memnunum walla pvp de bile kesemiyolar 2 crt de swordcular ölüyor Cool
S
Shaigorn ⭐ 19y
#44
TWEETY abi benim charım 44 level, itemsiz 160 STR, 95 INT var. 7:1 yapmak için bundan sonra hangisinden ne kadar vermem gerekiyor söleyebilir misin?
Tweety
Tweety OP ⭐ 19y
#45

TWEETY abi benim charım 44 level, itemsiz 160 STR, 95 INT var. 7:1 yapmak için bundan sonra hangisinden ne kadar vermem gerekiyor söleyebilir misin?



Int standart 20 + 44lwl = 64int bonus sen 95-64=31int basmıssın
STR standart 20+ 44lwl = 64str bonusu sen 160-64 = 96str basmıssın

7-1olabilmek için 9lwl str basmak lazım yani toplamda 9*3 = 27str basmıs olman lazımki sen bu sınırı coktaan asmıssın 7-1olman imkansız full int bassan kaça kaç olursun hesaplamam zor Wink
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
S
Shaigorn ⭐ 19y
#46

Int standart 20 + 44lwl = 64int bonus sen 95-64=31int basmıssın
STR standart 20+ 44lwl = 64str bonusu sen 160-64 = 96str basmıssın

7-1olabilmek için 9lwl str basmak lazım yani toplamda 9*3 = 27str basmıs olman lazımki sen bu sınırı coktaan asmıssın 7-1olman imkansız full int bassan kaça kaç olursun hesaplamam zor Wink



Cevap için teşekkürlerde ben 7int, 1 str değil 7str 1int hybrid'i kastetmiştim. Bunuda hesaplarsan çok sevinirim. Rolling Eyes
Tweety
Tweety OP ⭐ 19y
#47


Int standart 20 + 44lwl = 64int bonus sen 95-64=31int basmıssın
STR standart 20+ 44lwl = 64str bonusu sen 160-64 = 96str basmıssın

7-1olabilmek için 9lwl str basmak lazım yani toplamda 9*3 = 27str basmıs olman lazımki sen bu sınırı coktaan asmıssın 7-1olman imkansız full int bassan kaça kaç olursun hesaplamam zor Wink



Cevap için teşekkürlerde ben 7int, 1 str değil 7str 1int hybrid'i kastetmiştim. Bunuda hesaplarsan çok sevinirim. Rolling Eyes


full str basarsan 4int fazlalıkla 7-1str hybrid olursun :?!!! Mr. Green
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
S
Shaigorn ⭐ 19y
#48
çok teşekkürler, biraz dandik bi char olucak ama idare edicez..
O
OreNeN ⭐ 19y
#49

ben tavsiye etmem

ayrıca 3-4gün sonra rehberim yenilenecektir Twisted Evil



Hala yenilenmemiş bekliom hacım hee.
Tweety
Tweety OP ⭐ 19y
#50


ben tavsiye etmem

ayrıca 3-4gün sonra rehberim yenilenecektir Twisted Evil



Hala yenilenmemiş bekliom hacım hee.


wallahi yenilemek istemedim nede olsa buda emek Cool Mr. Green
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
S
sparoww ⭐ 19y
#51
Tweety str mi hybirdmi:)
O
OreNeN ⭐ 19y
#52
Ya hacım şimdi sen burda nukeleride açmışsın zaten nukeleri açıcan bow büyülerine gerek kalmıcak.ancak party den yada gıant da gerek kalcak.
O
OreNeN ⭐ 19y
#53
Ya birde sen 2 aşamad 40-48 devam edin demişsin.Ondan sonrasını yazmamışsın yoksa 40-48-56-64-72-80 böle mi yapcaz?
Tweety
Tweety OP ⭐ 19y
#54

Ya birde sen 2 aşamad 40-48 devam edin demişsin.Ondan sonrasını yazmamışsın yoksa 40-48-56-64-72-80 böle mi yapcaz?


böyle yapabilirsin buda bir mantık ama 48den sonra gap yapmak isteyeceğini pek sanmıyorum Mr. Green ama ben gapımı yapar 80lwl e full skill girerim diyorsan 6gapa cıkıp 1gapa inip tekrar 6gapa cıkıp bu sekilde yapabilirsin yine 8gapa cıkıp 0gapa inip 1-2lwl 0gap kasabilirsin sonra tekrar 8gapa cıkarsın Twisted Evil anlatabildimmi yoksa cokmu karıstırdım ? Mr. Green
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
I
ilker98 ⭐ 19y
#55
TWEETY seni sewiyorum kardes sen bu isi bilion..Hybird tawsiyen gercekten cok iyi..Bende herkese tavsiye ediorum..
F
fernoke ⭐ 19y
#56
TWEETY kardeş ben bowman actım 29 lvl oldum 25 lvl kadar 2str 1int gittim ve ondan sonra 3str vermeye başladım adamımı cok güclü olduğunu düşünüyorum böyle gitsem güclü olurmuyum
bu aradda benim adamıma kötü diyenler söyleyim lvl32 full inti yatırdım ve o zaman 27 lvldim
I
ilker98 ⭐ 19y
#57
İlerde pasif olur derim.. Neutral ...su andan bahsetmiyorum ...
.NET
.NET ⭐ 19y
#58
Abi sağolasın söylediklerin çok işime yaradı 32 lvl oldum çok iyi vuruyo
[F New]Solo Gitarist
_
_TaZMaNiA_ ⭐ 19y
#59

TWEETY kardeş ben bowman actım 29 lvl oldum 25 lvl kadar 2str 1int gittim ve ondan sonra 3str vermeye başladım adamımı cok güclü olduğunu düşünüyorum böyle gitsem güclü olurmuyum
bu aradda benim adamıma kötü diyenler söyleyim lvl32 full inti yatırdım ve o zaman 27 lvldim

pek sağlam bir build olduğunu dşünmüyorum eğer bir düzene koyarsan daha iyi olr...
Tweety
Tweety OP ⭐ 19y
#60
merak etmeyin yeni build hazırlıkları yapıyorum yakında 2rehber birden gelecek

bunlar en can alıcı rehberler olarcak Wink
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: