charımı bota bırakamıyorum...10dk-1,2 saatte net gıdıyo.bellı olmuyo ne kadar oldugu ama kesın gıdıyo net neden bu modem mı yoqsa pc denmı?
ttnet kesın bakın
· 9 Yanıt · 1.2K görüntüleme 0 okuyor
9 Yanıt
direk tt de sorun sende deil extraokk
Arkadasım dc yemen hem senin int baglantınla hem pcnle hemde modeminle alakalıdır yada botla ama genelde int ile alakalıdır ttneti ara onlar bişi derler
dc yiyince int yoksa ttnettendir Wink
D
DangerWalker
⭐ 19y
modemin ne tip ethernetmi yoqsa usb mi
O
Old School
⭐ 19y
modemin ne tip ethernetmi yoqsa usb mi
Bence ethernet daha çok dayanıyor
modemin ne tip ethernetmi yoqsa usb mi
Bence ethernet daha çok dayanıyor
ben hem ethernet hem usb kulanıom ynai bi kafam estimi usb bi kafam estimi ethernet bence onlarla alakası yok alaka modemde download ve upload hızında
Hemende ttneti suclayın belki gaymax ın suçu hehe Twisted Evil
Joymax in değil, çok sık internet bağlantısı gidiyor ve ip değişiyor dolayısı ile, bide bu sorun başladı. Türkiye işte...
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap