5. Bu site üzerinde, siyasi fikir ve görüş tartışmaları, siyasi eylem duyuruları, dini görüş tartışmaları yapılmamalıdır. Bir görüşü rencide etmek, bir görüşe hakaret etmek, bir görüşü savunanlara veya bir dinin mensuplarına hakaret etmek, bu kural kapsamında yasaktır.
sagopanın laflarında rencide edici bir davranış,hakaret vb birşey göremedim.
tartışmak da insanın dogasında vardır.
bu forumda günde en az 50 kez tartışma yaşanıyor konu ne olursa olsun.
çünkü tartışma zıt görüşlerin ortaya sunulmasıdır.
her insan aynı düşünemeyecegine göre zıtlıklar hep var olacaktır.
yani demek istedigim birbirimizi kırmadan,saygı sevgi çerçevesi içinde tartışmaktan zarar gelmez.
belki olaylardan habersiz olan bir kesim tamamen aydınlanmış bile olabilir :)
Ama Birbirini Kıranlar , Rencide Edenler Var O Yüzden Yani.
( Anti Bi Cevap Yazma Bi Tartışma Daha Oluşmasın 😘 )