Oyuna uzun zamandır girmiyordum. Şimdi yeniden deneyeyim dedim ama ID' mi bir türlü hatırlayamıyorum. Şifre aklımda ID değil 🎅 Ne yapılır, nasıl bir yöntem izlenir, çare yoksa joymax'a mı sayılır bi fikir verin?
Bu arada çarda global var, mercury serverında yardım eden kişiye istediği şekilde globallerini atarım, isterse satış,takas olarak da atılır yani o serverda olmanız şart değil, extraloob adına reklam olarak da atılabilir. Hatta şimdi karar verdim, burada yardım edipte işime yarayacak olursa, kişiseli dışında extraloob adına bir global' de almış olsun, her halükarda atacağım o globali 💃
Yeter ki yardım edin! 👴
ID' mi hatırlamıyorum[Çözüm bulana Mercury'de global hediye]
· 6 Replies · 1.6K views 0 reading
6 Replies
kardeş id yı hatırlamıyorsan yeni bir çar aç ya da joymax ın sitesine girip forgot my ıd or password butonuna tıkla nick name full name onları doldur idnin ilk 3 harfi gelir o zaman bulabilirsin belki 😉
kardeş id yı hatırlamıyorsan yeni bir çar aç ya da joymax ın sitesine girip forgot my ıd or password butonuna tıkla nick name full name onları doldur idnin ilk 3 harfi gelir o zaman bulabilirsin belki ;)
ilk 3 harfi geldi ama bi işe yaramıyor, karışık yapmıştım biraz 😊 yeni çar açacak olsamdı zaten hiç yazmadım ki buraya
kardeş id yı hatırlamıyorsan yeni bir çar aç ya da joymax ın sitesine girip forgot my ıd or password butonuna tıkla nick name full name onları doldur idnin ilk 3 harfi gelir o zaman bulabilirsin belki ;)
ilk 3 harfi geldi ama bi işe yaramıyor, karışık yapmıştım biraz 😊 yeni çar açacak olsamdı zaten hiç yazmadım ki buraya
daral:
Bir bardak soğuk su iç.
Bir bardak soğuk su iç.
Log in to write a reply.
Log In