Icerige atla
Extraloob

ID' mi hatırlamıyorum[Çözüm bulana Mercury'de global hediye]

· 6 Replies · 1.6K views
E
Elessar OP ⭐ 18y
#1
Oyuna uzun zamandır girmiyordum. Şimdi yeniden deneyeyim dedim ama ID' mi bir türlü hatırlayamıyorum. Şifre aklımda ID değil 🎅 Ne yapılır, nasıl bir yöntem izlenir, çare yoksa joymax'a mı sayılır bi fikir verin?

Bu arada çarda global var, mercury serverında yardım eden kişiye istediği şekilde globallerini atarım, isterse satış,takas olarak da atılır yani o serverda olmanız şart değil, extraloob adına reklam olarak da atılabilir. Hatta şimdi karar verdim, burada yardım edipte işime yarayacak olursa, kişiseli dışında extraloob adına bir global' de almış olsun, her halükarda atacağım o globali 💃

Yeter ki yardım edin! 👴
6 Replies
H
H3rD3m ⭐ 16y
#2
kardeş id yı hatırlamıyorsan yeni bir çar aç ya da joymax ın sitesine girip forgot my ıd or password butonuna tıkla nick name full name onları doldur idnin ilk 3 harfi gelir o zaman bulabilirsin belki 😉
E
Elessar OP ⭐ 18y
#3
kardeş id yı hatırlamıyorsan yeni bir çar aç ya da joymax ın sitesine girip forgot my ıd or password butonuna tıkla nick name full name onları doldur idnin ilk 3 harfi gelir o zaman bulabilirsin belki ;)


ilk 3 harfi geldi ama bi işe yaramıyor, karışık yapmıştım biraz 😊 yeni çar açacak olsamdı zaten hiç yazmadım ki buraya
H
H3rD3m ⭐ 16y
#4
kardeş id yı hatırlamıyorsan yeni bir çar aç ya da joymax ın sitesine girip forgot my ıd or password butonuna tıkla nick name full name onları doldur idnin ilk 3 harfi gelir o zaman bulabilirsin belki ;)


ilk 3 harfi geldi ama bi işe yaramıyor, karışık yapmıştım biraz 😊 yeni çar açacak olsamdı zaten hiç yazmadım ki buraya

daral:
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#5
Bir bardak soğuk su iç.
0
0sse.mp3 ⭐ 18y
#6
Bir bardak soğuk su iç.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: