Başlık adını Cafe Extraloob diye değiştirin bence. 😜 ;)
Sende kimsin yahu eski nick neydi? :?
Ne demek oluyor o sen de kimsin? :?
Eski Nickini Sordu Nick Yeni Gelince Şaşırdı ?
Başlık adını Cafe Extraloob diye değiştirin bence. 😜 ;)
Sende kimsin yahu eski nick neydi? :?
Ne demek oluyor o sen de kimsin? :?
Bana yokmu
Olmazmı Be SenGel Snaa Damacanayla Veriyim 😊
sen birdaha gelirsin bana bir problemle 😄
yokmu banada cola 😜
(çocuğu kolacı yaptık ama çaktırma) :D

Special thx to Flexi
Tabi Ki de Silkroad
Eline koluna sağlık :D
Log in to write a reply.
Log In