Icerige atla
Extraloob

^^[_Sohbet_Odası_]^^

· 512 Replies · 24K views · Page 3 / 26
Replies
M
#41
sen bide cs oyuncusuymuşsun 1.5 mi ?
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#42
eet 😊 ama format atınca gitti 😊
M
#43
Bir serverda denk geliriz elbet.. benim nick Bloodlust
J
#44
Kendinize hakim olun. Burası sohbet topic'i tartışma ortamı değil. ! . . . Şidmilik ikinizi sözlü uyarıyorum bir dahakine 1 saatliğine banlanırsınz.

@blackrain
Getir bakayım ordan bana bir cola 🍺
Q
Quensis ⭐ 19y
#47
Ohh ne güzel buzlu buzlu kolalar bize ikram eden yok ki 🙄 😄
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#50
afiyet bal şeker olsun nedemek 😊
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#51
Yokmu Kimse Ya Sohbet Edecekk ? Sohbetetmek istiyorum! 😊
K
Kuruman ⭐ 19y
#52
S.a. Ben Geldım =)
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#53
Hoşgeldinn Çay Kahve Limonata Cola Meyve ne istersin?
!
!!!AEK!!! ⭐ 18y
#55
Böyle bir olay başlattığım için herkesten özürdiliyorum.
B
bannedddd ⭐ 19y
#56
Başlık adını Cafe Extraloob diye değiştirin bence. 😜 😉
B
#58
slm beyler bende daldım sohbet odasına 😊
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#59
Hoş Daldın (Arkadaşlar Topicin adını ^^[KıRaaTHanE]^^ olarak deiştrebilirim kıraathane gibi bi hava yakaldık çay kola kahve vs. nasıl olur ? )
B
bannedddd ⭐ 19y
#60
Başlık adını Cafe Extraloob diye değiştirin bence. 😜 ;)

Sende kimsin yahu eski nick neydi? :?

Ne demek oluyor o sen de kimsin? :?

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: