msn gıbı sohbet chat bolumu olsun matrak olurrrr
^^[_Sohbet_Odası_]^^
· 512 Replies · 24K views 0 reading · Page 2 / 26
Replies
msn gıbı sohbet chat bolumu olsun matrak olurrrr
Zaten Öyle Birşey Yapmaya Çalışıyorum 😊 🤘 👍 ☕
M
MassiveAttack
⭐ 19y
Moonlife sanırım dün guild savaşı yaptınız ? İstanbulda ^^ hatta Kadıköy kapısında ^^
S.a Forumdaşlar Ben Geri Geldimmmmmm
Hehe Bnde Geldim Banada Cay Warmı 5 Şeker 😄
M
MassiveAttack
⭐ 19y
Sen şekerliğin içine çay dök ^^
Hoşgeldin 😊 Al Bu Çayın

Buda Şekerin:D


Buda Şekerin:D

R
RollsRoyce
⭐ 19y
Hava sıcak çay gitmez en iyisi siz dondurma ısmarlayın birbirinize 😜
Maliyetini Kurtarmıyacak ama alın bu dondurmalarda benden 😊


M
MassiveAttack
⭐ 19y

seni waryaa yirim yirim
Yerimne demek be ben yanıonda yatarım 😊 ( bi parmak alırım ama 😊 )
Herkes o vakitte sitede daha aktiv saten sohbet eden orda eder
Ben 24 saat Aktifim Sürekli Muhabbet Etmek İstiyorum Forumdaşlarla konuşmak istiyorum ama topic bulamıorum işşte o topici ben yarattım.. (İllede Karşıyım Diyorsan Moderatorlere söliyim kitlesinler 😊 )blackrain server nedir yaş kaç ? (:
tam burda sohbet edelim ...
Server Persia lwl 72 Yaş 17 Ya senin ?
Yarattım diye birşey diyemessin yaratmak ALLAH a mahsustur.Madem sitede aktivsin tamam.
Eee Nasıl Bakam Forumdaşlar keyifler Nasıl?
M
MassiveAttack
⭐ 19y
Yarattım diye birşey diyemessin yaratmak ALLAH a mahsustur.Madem sitede aktivsin tamam.
Herkes anlamak istediği şeyi yaşar, anlamak istemediği şeyleri umursamadan ölüp gider..
Yarattım diye birşey diyemessin yaratmak ALLAH a mahsustur.Madem sitede aktivsin tamam.
Herkes anlamak istediği şeyi yaşar, anlamak istemediği şeyleri umursamadan ölüp gider..
sen çok zekisin. her lafa atlama
Lütfen Ortamı germeyelim lütfennnnn
!!!AEK!!! ve metalmilita lütfen biras daha dikkat edin :S
!!!AEK!!! ve metalmilita lütfen biras daha dikkat edin :S
M
MassiveAttack
⭐ 19y
Her lafa atlamamı sen engelleyeceksen buyur..
Ayrıca bu sitede onlarca mod varken kirliliği engellemek çöpcülük yapmak sanamı kaldı arkadaşım.
Konu kapanacaksa mod kapar ve sen insanların konularına atlarken sana atlama diyen oldumuda sen bu hakkı kendinde görüyorsun..
Ayrıca bu sitede onlarca mod varken kirliliği engellemek çöpcülük yapmak sanamı kaldı arkadaşım.
Konu kapanacaksa mod kapar ve sen insanların konularına atlarken sana atlama diyen oldumuda sen bu hakkı kendinde görüyorsun..
Lütfen Bu Tartışma burada kapansın lütfen EXL e zarar vermeye başlıyacağız lütfen !
hopp dedik gençler, ağır olun, oturaklı konuşun.Kalp kırmadan iyi ve hoş vakit geçirin. gözüm üzerinizde...
ilk kazamızın ardından bi soğuk su gider diye düşündüm mutfaktan kaptım geldim 😊


Log in to write a reply.
Log In