Icerige atla
Extraloob

^^[_Sohbet_Odası_]^^

· 512 Replies · 24K views · Page 2 / 26
Replies
W
Wrestler ⭐ 19y
#21
msn gıbı sohbet chat bolumu olsun matrak olurrrr
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#22
msn gıbı sohbet chat bolumu olsun matrak olurrrr

Zaten Öyle Birşey Yapmaya Çalışıyorum 😊 🤘 👍 ☕
M
#23
Moonlife sanırım dün guild savaşı yaptınız ? İstanbulda ^^ hatta Kadıköy kapısında ^^
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#24
S.a Forumdaşlar Ben Geri Geldimmmmmm
D
DaRKWaTcH ⭐ 19y
#25
Hehe Bnde Geldim Banada Cay Warmı 5 Şeker 😄
M
#26
Sen şekerliğin içine çay dök ^^
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#27
Hoşgeldin 😊 Al Bu Çayın

Buda Şekerin:D
R
RollsRoyce ⭐ 19y
#28
Hava sıcak çay gitmez en iyisi siz dondurma ısmarlayın birbirinize 😜
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#29
Maliyetini Kurtarmıyacak ama alın bu dondurmalarda benden 😊
M
#30



seni waryaa yirim yirim
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#31
Yerimne demek be ben yanıonda yatarım 😊 ( bi parmak alırım ama 😊 )
!
!!!AEK!!! ⭐ 18y
#32
Herkes o vakitte sitede daha aktiv saten sohbet eden orda eder

Ben 24 saat Aktifim Sürekli Muhabbet Etmek İstiyorum Forumdaşlarla konuşmak istiyorum ama topic bulamıorum işşte o topici ben yarattım.. (İllede Karşıyım Diyorsan Moderatorlere söliyim kitlesinler 😊 )
blackrain server nedir yaş kaç ? (:

tam burda sohbet edelim ...

Server Persia lwl 72 Yaş 17 Ya senin ?


Yarattım diye birşey diyemessin yaratmak ALLAH a mahsustur.Madem sitede aktivsin tamam.
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#33
Eee Nasıl Bakam Forumdaşlar keyifler Nasıl?
M
#34

Yarattım diye birşey diyemessin yaratmak ALLAH a mahsustur.Madem sitede aktivsin tamam.


Herkes anlamak istediği şeyi yaşar, anlamak istemediği şeyleri umursamadan ölüp gider..
!
!!!AEK!!! ⭐ 18y
#35

Yarattım diye birşey diyemessin yaratmak ALLAH a mahsustur.Madem sitede aktivsin tamam.


Herkes anlamak istediği şeyi yaşar, anlamak istemediği şeyleri umursamadan ölüp gider..


sen çok zekisin. her lafa atlama
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#36
Lütfen Ortamı germeyelim lütfennnnn
!!!AEK!!! ve metalmilita lütfen biras daha dikkat edin :S
M
#37
Her lafa atlamamı sen engelleyeceksen buyur..

Ayrıca bu sitede onlarca mod varken kirliliği engellemek çöpcülük yapmak sanamı kaldı arkadaşım.

Konu kapanacaksa mod kapar ve sen insanların konularına atlarken sana atlama diyen oldumuda sen bu hakkı kendinde görüyorsun..
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#38
Lütfen Bu Tartışma burada kapansın lütfen EXL e zarar vermeye başlıyacağız lütfen !
X
Xanthos ⭐ 19y
#39
hopp dedik gençler, ağır olun, oturaklı konuşun.Kalp kırmadan iyi ve hoş vakit geçirin. gözüm üzerinizde...
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#40
ilk kazamızın ardından bi soğuk su gider diye düşündüm mutfaktan kaptım geldim 😊

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: