Herkes Bitirdimi Bayaım Yemeğını ?? Gelin Buraya Biraz Sohbet Edek 😊
^^[_Sohbet_Odası_]^^
· 512 Replies · 24K views 0 reading · Page 5 / 26
Replies
Ewet orda havalar nasıl
S
Streetwise
⭐ 19y
Bune ya evcilik gibi olmuş 😆 😁
Ben Geldim Kimse Varmı ? 😊
Aaa hadi beyler noldu size patatesleri yediniz ağırlıkmı çoktu üstünüze ?
Aaa hadi beyler noldu size patatesleri yediniz ağırlıkmı çoktu üstünüze ?
ben varım burda patatesleri yemedim ama 😁 abimi bekliyorum o gelince kapatıcam pc yi ripli cod4 indirdim rardan cıkarıyor 3.30 saat gecti 1 saat daha var 😁
Cerberus cıkmadı gitti yav poseidonda cerberus bekleyen varmııı 😄
Special thx to FlexiVarmı Kimse Yaa? 😊
Yokmu kimse ya muhabbet edecek ? 😊
Kimse Varmııııı ????
Ben geldim kimse varmı
Ben Warım Yppi nasılsın akrdeşim?
Az sohbet edelim demi beyler
edelim edelim 😊
İyiyim sen nasılsın
Silkroadda kaç lv sin
iyi bea stall kurdum 68+3 glavie yi 15.555.555 golda satıom 😊
İyi satıyon ben olsam hemen çekerdim 😄 😄
Silkroadda kaç lv sin
72 yim hala 9 gap war :):):):):) kasamıom 😊
kıymetimizi bilen yok serverda ya 😊
Log in to write a reply.
Log In