Yinede bu manzarayı görmek çok hoş ^^


Hayırlı Olsun...
Sabah kalktığımda herkesin görmek isteyeceği bir manzarayla karşılaştım... Fazla para etmez biliyorum ama +5 basıp satmayı düşünüyorum ^^
Yinede bu manzarayı görmek çok hoş ^^
Sabah kalktığımda herkesin görmek isteyeceği bir manzarayla karşılaştım... Fazla para etmez biliyorum ama +5 basıp satmayı düşünüyorum ^^
Yinede bu manzarayı görmek çok hoş ^^
çok para etmez bu bebem 100m tutmaz ki 😁
Log in to write a reply.
Log In