Icerige atla
Extraloob

Siteyi Nasıl Keşfettiniz ?

· 289 Replies · 39K views Pinned · Page 12 / 15
Replies
_
#221
Aslında benim siteyi tanımam biraz tuhaf oldu. Bir silkroad sitesinde geziniyordum bi program koymuşlar üyenin biride exl için kötü lakaplar kullanarak şöyle böyle virüs yok demi diyordu bende bakayım bi şu siteye dedim girdim ve siteyi beğendim üye oldum öyle gezinmeye başladım.
S
SLauGHTeR' ⭐ 18y
#222
loader 😆
M
muammer66 ⭐ 19y
#223
soğuk bi subat günü forumun bırısınde takılıyorum yıne extraloob dıye bırı geldı mılletın beyaz dediğine o siyah dedı herkes ona karsı cıktı sonra dusundum meyve veren agac taslanır sonradan duydum bı forum sıtesı acmıs dıye hemen gırıp bı göz attım o zaman 15 mi 20 kişi mi ne vardı uye olan ilk gunlerıydı sıtenın 😁 giriş o giriş su sıralar ıslerımın yogunlugundan pek bakamıyorum sıteye ama aklım burda


kardeş ben mayıs 2007 de üye oldum ama senin dolaştığın siteden geliyorum
E
exotic ⭐ 18y
#224
Arkadaş tavsiyee etti 😆
H
#225
Arkadaş tavsiyee etti 😆
N
NiGHTMaRe_ ⭐ 19y
#226
oyunda atılan globallerın 😄
V
Valentino ⭐ 17y
#227
Onlar Beni Keşfetti 😁
E
E.Cartman ⭐ 17y
#228
Bir arkadaş söyledi 😆
Q
Quxera ⭐ 19y
#229
Rome serverında oynuyorum , birini gördüm o zamanlar ilk charım 30 leveldi ,
scorpionlarda kasılıyorum adama baktım bu adam gerçek olamaz dedim.
O zamanlar beğerse T-Bot bedavaymış.İlginç dedim bu adam kendi kendine
kasıyor resmen dedim PM attım.Cevap 20 dakika sonra geldi , ben dedimki
" krdşm nsl oluyorda byle kslıyorsun " aynen bu şekilde adam bana şöyle bir
cevap verdi , " extraloob.com'a gidiyorsun , gezinip buluyorsun " dedi.
Forumdaki nickide " Punisher " ile ilgili bişiydi , site hayatına atılmamı o adama borçluyum.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#230
punisher tanıyorum kuzum benim çok mücadele etti bizler için kendisini buradan kucaklıyorum gözlerinden öpüyorum canımcım 😘 ❤️
G
Gameworld ⭐ 19y
#231
Sene 2007 botlar yeni yeni yayılıyor ve ben bu işe baya bir fransız kalmıştım...
Şimdiye kadar illegal program kullanmayan ve arama motorunda bile sro kelimesini taratmayan birisiydim 😎
Artık açılma zamanı geldi dedim içimden ve bir bakalım sro ile ilgili Türk forumu varmı dedim ve karşıma EXL çıktı o günden bu yana sanal yerimiz oldu işte 🍺 🙏 😘
W
WeAre ⭐ 19y
#232
tbotun yeni yeni piyasa çıktığı zamanlar tesadüf eseri keşferrim siteyi o gün bugündür burdayım 💃
M
#233
Bir arkadaş söyledi
G
#234
Rome serverında oynuyorum , birini gördüm o zamanlar ilk charım 30 leveldi ,
scorpionlarda kasılıyorum adama baktım bu adam gerçek olamaz dedim.
O zamanlar beğerse T-Bot bedavaymış.İlginç dedim bu adam kendi kendine
kasıyor resmen dedim PM attım.Cevap 20 dakika sonra geldi , ben dedimki
" krdşm nsl oluyorda byle kslıyorsun " aynen bu şekilde adam bana şöyle bir
cevap verdi , " extraloob.com'a gidiyorsun , gezinip buluyorsun " dedi.
Forumdaki nickide " Punisher " ile ilgili bişiydi , site hayatına atılmamı o adama borçluyum.

Romenin eskilerindensin galiba,nick neydi?
I
#235
Daha loader denen programı kullanan kişi sayısı 100'ü geçmezdi.O zamanlar maymun loader vardı 😜 Jason onu extraloob.com olarak editleyip üzerinde oynayıp yayına sunmuştu.Maymun loader'in nette son sürümünü bulamayınca extraloob loader'e sardım.Üye oldum Jw'nin programlarıyla siteye bağlandım , aile ortamı ile burdayım 😊
M
meLankoLiq ⭐ 18y
#236
Anlatırsam olay olur ; banlanırım 😎
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#237
Anlatırsam olay olur ; banlanırım 8)



anlatma pls 😜
M
meLankoLiq ⭐ 18y
#238
Anlatırsam olay olur ; banlanırım 8)



anlatma pls :P

beni hatırlıyor musun ?
E
exotic ⭐ 18y
#239
Ark söyledi, dedi extralooba gir orda var bot fln 😄 (o aralar adını ilk kez duymuştm) girdim, baktm, takıldım biraz 😆
Q
Quater ⭐ 18y
#240
Global atılmıştı ordan duydum

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: