Icerige atla
Extraloob

Siteyi Nasıl Keşfettiniz ?

· 289 Replies · 39K views Pinned · Page 14 / 15
Replies
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#261
Arkadaşlarım söyledi saolsunlar 😜
EXL | SRO | İŞKOLİK
C
Customer ⭐ 16y
#262
Arkadaşımdan.
W
Warmoon ⭐ 18y
#263
2006 mı 2007 mi 2008 mi neydi(açıkcası pek hatırlamıyorum)
amcam söylemişti
I
Inception ⭐ 18y
#264
2006 mı 2007 mi 2008 mi neydi(açıkcası pek hatırlamıyorum)
amcam söylemişti

Maalesef öyle bir seçenek yok 😜
_
_SpinozA_ ⭐ 17y
#265
site uyesı guney abinin sayesınde(halgan) pwrlwl yaptırıyordum fotoları buradan takıp edebılecegımı soylemıstı
NoMoreLove
NoMoreLove ⭐ 18y
#266
Eldorado'nun ilk zamanlarıydı. Bizim de bir guild vardı. HeroTurks diye. Guild liderini çok severdik hepimiz. Hepimiz 20 level civarıydık, tabi o zaman bottan filan haberimiz yok, elimizle; alnımızın teriyle kasıyoruz. Bir baktık çok sevdiğimiz guild lideri abimiz 45 olmuş. Vay nasıl yaptın, ne kadar hızlı 45 oldun. Dedi böyle böyle bot diye bir program var, siz bırakıyorsunuz o kendi başına kasıyor. Dedik nerden bulabiliriz, benim kullandığım bir forum var dedi, çok yararlı paylaşımlar yapıyorlar ve sizede çok yardımı olur dedi. Hmm, neresi peki dedik, bize şu an ki ailem extraloob.com'u önerdi. Girdim baktım, gerçekten güzel paylaşımlar yapıyorlar. İlk birkaç ay sadece sitedeki programları ve bilgileri sömürdüm. 😁 Sonra dedim, neden bende bu bilgileri paylaşanlardan olmuyorum ki? Neden bende bu aileden olmuyorum.. Kafama koymuştum, d.mod başvurumu doldurup verdim. İlk başvurum kabul olmamıştı. Ama ben azimliydim. 2. başvurumu verdim. Ve kabul edilmiştim, artık d.mod'dum. Oradan buraya. Artık çok sevdiğim ailemin asistanıyım. 😊


PS:Sonra o çok sevdiğimiz abimiz, bizden habersiz guildi satmıştı. Birgün bir girdik ki oyuna, guild lideri farklı biri. Bize dese, satıyorum böyle guildi, para ihtiyacım var. Biz sat tabii ki abi derdik. Ama bize söylemeye tenezzül bile etmedi, üzülsem mi kızsam mı bilememiştim. 😊
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#267
Eldorado'nun ilk zamanlarıydı. Bizim de bir guild vardı. HeroTurks diye. Guild liderini çok severdik hepimiz. Hepimiz 20 level civarıydık, tabi o zaman bottan filan haberimiz yok, elimizle; alnımızın teriyle kasıyoruz. Bir baktık çok sevdiğimiz guild lideri abimiz 45 olmuş. Vay nasıl yaptın, ne kadar hızlı 45 oldun. Dedi böyle böyle bot diye bir program var, siz bırakıyorsunuz o kendi başına kasıyor. Dedik nerden bulabiliriz, benim kullandığım bir forum var dedi, çok yararlı paylaşımlar yapıyorlar ve sizede çok yardımı olur dedi. Hmm, neresi peki dedik, bize şu an ki ailem extraloob.com'u önerdi. Girdim baktım, gerçekten güzel paylaşımlar yapıyorlar. İlk birkaç ay sadece sitedeki programları ve bilgileri sömürdüm. 😁 Sonra dedim, neden bende bu bilgileri paylaşanlardan olmuyorum ki? Neden bende bu aileden olmuyorum.. Kafama koymuştum, d.mod başvurumu doldurup verdim. İlk başvurum kabul olmamıştı. Ama ben azimliydim. 2. başvurumu verdim. Ve kabul edilmiştim, artık d.mod'dum. Oradan buraya. Artık çok sevdiğim ailemin asistanıyım. 😊


PS:Sonra o çok sevdiğimiz abimiz, bizden habersiz guildi satmıştı. Birgün bir girdik ki oyuna, guild lideri farklı biri. Bize dese, satıyorum böyle guildi, para ihtiyacım var. Biz sat tabii ki abi derdik. Ama bize söylemeye tenezzül bile etmedi, üzülsem mi kızsam mı bilememiştim. :)



offf çok tatlı be guild lideri çocuklara yol göstermiş çocuklar büyümüşler o gösterilen yolda Asistan olmuşlar wahhhh güzel bir hikaye canımcım seni daha da çok sevdim len ilki red mi edilmiş kim red göndermişti ahahahaha al hemen ifadesini hoş külliyatını öğrenmişsindir sen şimdiye kadar olayın makara: nese:


love NML ❤️
B
Buzzz ⭐ 18y
#268
pacific'de arkadaşın charı kasıyordum birisi global attı http://www.extraloob.com bedava bot felan diyordu extraloob.com önceden de bir yerde duymuştum gireyim dedim botu kullanmaya başladım arkadaşlarada yaptım sonra site sardı.Hiç çıkmamaya başladım sonra buraya kadar geldim ^^
V
volaris ⭐ 18y
#269
dosya arıodum arkadas dedi güncellerini exldan bulursun felen bende üye oldum çokda memnunum sonra alıstık
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#270
dosya arıodum arkadas dedi güncellerini exldan bulursun felen bende üye oldum çokda memnunum sonra alıstık



hoyttt her zaman günceli bizdedir yeahhh 👍
L
Laistrogon ⭐ 17y
#271
Siteyi Tamer kardeşim yani Mayk ın sayesinde keşfettim. O, zaten sitenin kuruluşundan beri buralardaydı. Onlara gittiğimde hep exl forum açık olurdu 😁 güzel arkadaslıklar güzel sohbetler olduğunu gördüm. Beni siteye o çağırdı ve burada gerek silkroad konusunda gerekse gerçek hayatımdan bir sorun ile herkesin yardımcı olmaya çalıştığını gördüm 1 senedir de siteyle yakından ilgilenmeye başladım şu an da ailem de mod rütbesini taşıyorum ❤️ 😘
M
Metamorph ⭐ 19y
#272
Yaklaşık 4 sene önce silkroada yeni başladığım sıralar hızlı lvl atlamak için büyük kuzenimden yardım istemiştim.O sıralar cape 70 yada 80 lvldi ve oda bana tbot kullanarak hızlı kasabileceğimi söylemişti.Ve tbot'uda extraloob.com'dan indirebileceğimi söylemişti.İlk üyeliğim hiç unutmam GLaViE_KiNG'di ve sırf fb aşkı için tam saat 19:07 'de siteye kayıt olmuştum.O saati denk getirene kadar neler çektiğimi bi ben bilirim. 😜 O günden beri sitedeyim bi türlü kopamıyorum. ^^ ❤️
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#273
Yalaşık 4 sene olmuştur üyeliğim farklıydı mavigiz di sanırım kullanıcı adım. ozamanlar herkes gibi bilgisizdim. Oyun içindede öyle char ezik masterlıgımın deli dolu günleri acayıp kavgacıydım. olgun düşünemediğim günlerde tanıştım burayla. Ozamanlar Crack Devriydi. Botlar şimdiki gibi lüks değildi öyle istediğin kadar char aç bilmem ne yoktu. Virüsler soyulmalar loaderlar hat safhadaydı. hatta mavi ide o gunlerin birinde kaybetmiştim. Ozamanların gözde botu Tbottu. Tbotu sürekli cracleyen tbot firmasının durduramadığı bi psikopat vardı her salı crackini çıkarırdı. Saolsunlar Respect ve Kemalist o günlerde bıkmadan usanmadan bize anlatırlardı.

- Birinci hataya evet deyin
- İkinci hataya hayır deyin
- Üçüncü hatayı ellemeyin pencereyi kenara çekin :))

Ne günlerdi.. falan filan haklarını helal etsinler çok yardımları oldu. Hiçbir dosya kontrol edilmeden konmuyordu o yuzden güvenli oldugu için buraya alıştık. Çok ekmeğini yemişimdir şimdi elimden geldiğince ben faydalı olmaya çalışıyorum. Neyse burdaki global mod.lar artık her kimse hatırlamıyorum beni 2 kere banladılar. Haksızlık ve düzensizliklere hep itiraz ederdim. Hiç herşeye evet diyen ve herşeyi hep beğenen biri olmadım eleştirim mutlaka kenarda durdu. Kafalarına göre banlıyorlardı ozaman extraloob a pm attım cvp vermedi onada çok kızmıştım bir ara başka siteye gittim ismi önemli değil sonra yok sarmadı geri geldim 2 sene öncesidir en az oda sonra çubvaldızı kendime batırdım 2 kez banlandıysam bendede bi hata vardır dedim öyle hareket ettim sonraları modluk teklifi ile birlikte buralara kadar hep beraber geldik. İnşallahta böyle devam eder.

😘 ❤️





way canım benim yaaa ne güzelmiş anın seni 2 kere banlayını çekseydik bro kenara sen benden torpili ne zaman aldın o döneme denk gelmiyor demekki ezmişler başını ahahaha canım yaa bana da sarılmış ama deniz yılan olayı kazımamışım userlarla matap olmuyordum be yavrum 😜

canımsın hacım iyiki varsın hepte olmanı diliyorum hayatında da başarılar dilerim ❤️


Yaklaşık 4 sene önce silkroada yeni başladığım sıralar hızlı lvl atlamak için büyük kuzenimden yardım istemiştim.O sıralar cape 70 yada 80 lvldi ve oda bana tbot kullanarak hızlı kasabileceğimi söylemişti.Ve tbot'uda extraloob.com'dan indirebileceğimi söylemişti.İlk üyeliğim hiç unutmam GLaViE_KiNG'di ve sırf fb aşkı için tam saat 19:07 'de siteye kayıt olmuştum.O saati denk getirene kadar neler çektiğimi bi ben bilirim. 😜 O günden beri sitedeyim bi türlü kopamıyorum. ^^ ❤️


wayyyy glavie_king senmiydin ulen ben o üyeyide seferdim ehehehe demek seni de bu yüzden sevdim desene ne ilginç herkes tavsiye üzerine geliyor demek ki başarı burada gizli işte işini güzel yap işini güncel tut herkes yakınlarına bu adresi göstersin 😘
E
EliteTurk ⭐ 18y
#274
Yaklaşık üç sene önce Pasific serverına geçmiştim nickim GhostKinG di ve biriyle tanışdım Cold-Glavie nick i extraloob du baktım babacan ve iyi biri sohbetine doyum olmuyor,tanışmamızın üzerinden altı ay geçmişti sanırım ben pek pc başında olamadığımdan kopukluk yaşamıştık bi ara ve global attı http://www.extraloob.com sitemize herkezi bekleriz diye merak ettim girdim baktım o gün bugündür buradayım ilk hesabımı kuzenimle açmıştık bir sene kadar beraber takıldık ve bir hesap artık ikimize az gelmeye başlamıştı yetinemiyorduk kendime ait bir hesap açtım..Sitede takıldıkca zevk alıyorum paylaşmayı seviyorum,bu yüzden hala buradayım ve olmaya devam edicem. 😎 ❤️ 😘
S
Streetwise OP ⭐ 19y
#275
abi herkes yazmış nasıl keşfettiğini, bi ben yazmamışım ahaha :d
S
SilentLord ⭐ 17y
#276
valla nasıl keşfettiğimi hatırlamıyorum ama biyerden keşfetmiştim sanırsam ^^
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#277
abi herkes yazmış nasıl keşfettiğini, bi ben yazmamışım ahaha :d



ilk mesajlarına bak UPO yapmaktan topici ayakta tutmaktan canın çıkmış tospa bir tek senin mi yorumun yok ahahha kurucu musun yoksa sen 😜 anlatta dinleyelim hikayeni keyfle bebem 😘
S
Streetwise OP ⭐ 19y
#278
abi herkes yazmış nasıl keşfettiğini, bi ben yazmamışım ahaha :d



ilk mesajlarına bak UPO yapmaktan topici ayakta tutmaktan canın çıkmış tospa bir tek senin mi yorumun yok ahahha kurucu musun yoksa sen 😜 anlatta dinleyelim hikayeni keyfle bebem 😘

bu başlığı açtığımda anket mevzusu yeni çıkmıştı galiba. sen pm atmışsın 2008 en hit anketli başlığını seçicem felan diye, bizde ayakta tutmaya çalışıyorduk ne günlerdi yahu :d

sitenin kurucularından birisiyim 😎 😜
C
Chrysler ⭐ 16y
#279
Ben Silkroadda 2005'de başlamıştım ve sonra 2008 gibi yıllarda extraloob.com'u gezerken buldum ve grafik ve herhangi veya konu olarak çok hoşuma gitti ve arkadaşlarımıda cagırdım ve sitede bizde vardık eskiden kaç tane charımız gitsede hala burdayız ve hala burda kalacaz 😘

Ps: Kaç char gitti derken suclusunu extraloob.com demiyorum yanlış anlamayın 😆 😁
R
Rochas ⭐ 16y
#280
tbot tbot tbot makara:

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: