Icerige atla
Extraloob

sınıftan espriler ve komik anlar.Sizdnde bklyrm...(güncellen

· 121 Yanıt · 317K görüntüleme · Sayfa 6 / 7
Yanıtlar
C
ChrsNYC ⭐ 18y
#101
hoca koridorda nöbetçi fizik hocası oldukça sert bi bayandır konuşmasıda yeni yetme kızlar gibi bi geeeenççleeear gibi bişi anladınıs işde neyse zil çaldı sınıflara girilio biz koridorda tepişiyoruz
hoca doğal olarak
-herkes içeri qirsin...
bende eyw. derken bazen böğrüne şaplağı yapıştırırsın ya kendi böğrüne 😄 öle wurdum
-özür dilerim hocam.'dedim'
hoca
-niye?
dedi
bende
-hiiiiç öle içimden qeldi dedim qeçtim gittim sınıftan içeri 😄 hoca öle aval aval baka kaldı daha bi sürü gaf warda onları söylersem ban yeme ihtimalim artar malum türkçe 😄
bi tane daha olay aklıma qeldi temel fıkralarının bu kadar işe yarayacağını hiç düşünmemiştim doğrusu:D
hocanın 1-2 haftadan beri kullandığı bir espri akraba evliliğimisin oğlum...
benide bilio hoca az biraz tanıdı öretmenlere fln soruolar falan filan az da olsa kıdemliyiz okulda2. yıl :)okulda adım çıktı zaten komiğe qelen qeçen yanına çağırıo fln 😊
neyse konumuza dönelim
hoca kapıdan içeri qirdi
tam ''günaydın çocuklar'' diyecek 'gü...'' dedi o arada ben girdim nasssınız hocam diye iyiyim evladım falan filan ws ws ws 5 dkk qitti sonda tekrar döndü'gün' diye o arada yine atladım dersin konuus ne diye
bana
-akraba evliliğimisin sen oğlum dedi..
ben tabi hazırlanmıştım ödevimi yaptım biliodum bunu çıkacağını ve herkesi bu olaydan 5 dkk önce uyardım bakın diye kimse böyle bişey beklemiodu:D
-evet hocam annemle babam evli...'dedim' herkes beklediği için böyle garip bişi salak muamelesi qörmedim ama sınıf felç 😊
hoca 5 dkk fln ne dediğimi anlamaya çalıştı bide hızlı konuşurumda ufakdan :D


pek komik gelmedi ama saol (: konu süper bu arada 😎
A
addIcFb OP ⭐ 19y
#102
hoca koridorda nöbetçi fizik hocası oldukça sert bi bayandır konuşmasıda yeni yetme kızlar gibi bi geeeenççleeear gibi bişi anladınıs işde neyse zil çaldı sınıflara girilio biz koridorda tepişiyoruz
hoca doğal olarak
-herkes içeri qirsin...
bende eyw. derken bazen böğrüne şaplağı yapıştırırsın ya kendi böğrüne 😄 öle wurdum
-özür dilerim hocam.'dedim'
hoca
-niye?
dedi
bende
-hiiiiç öle içimden qeldi dedim qeçtim gittim sınıftan içeri 😄 hoca öle aval aval baka kaldı daha bi sürü gaf warda onları söylersem ban yeme ihtimalim artar malum türkçe 😄
bi tane daha olay aklıma qeldi temel fıkralarının bu kadar işe yarayacağını hiç düşünmemiştim doğrusu:D
hocanın 1-2 haftadan beri kullandığı bir espri akraba evliliğimisin oğlum...
benide bilio hoca az biraz tanıdı öretmenlere fln soruolar falan filan az da olsa kıdemliyiz okulda2. yıl :)okulda adım çıktı zaten komiğe qelen qeçen yanına çağırıo fln 😊
neyse konumuza dönelim
hoca kapıdan içeri qirdi
tam ''günaydın çocuklar'' diyecek 'gü...'' dedi o arada ben girdim nasssınız hocam diye iyiyim evladım falan filan ws ws ws 5 dkk qitti sonda tekrar döndü'gün' diye o arada yine atladım dersin konuus ne diye
bana
-akraba evliliğimisin sen oğlum dedi..
ben tabi hazırlanmıştım ödevimi yaptım biliodum bunu çıkacağını ve herkesi bu olaydan 5 dkk önce uyardım bakın diye kimse böyle bişey beklemiodu:D
-evet hocam annemle babam evli...'dedim' herkes beklediği için böyle garip bişi salak muamelesi qörmedim ama sınıf felç 😊
hoca 5 dkk fln ne dediğimi anlamaya çalıştı bide hızlı konuşurumda ufakdan :D


pek komik gelmedi ama saol (: konu süper bu arada 8)

Aynen 🤘
R
RollsRoyce ⭐ 19y
#103
Bugün olan olay tam komedi
Edebiyat dersindeyiz herkesi uykusu gelmiş hoca konuşuyor ders hakkında bir mısrada büyü felan konusu açıldı falcı felan hoca dedi dün arabamın altında siyah kedi gördüm dedi tam o sırada ben ''Hocam sacınızı mı tuttunuz dediğim an sınıf koptu''
Çünkü hoca keldi kafada saç yoktu hoca bile kızmadı 😁
C
ChrsNYC ⭐ 18y
#104
Bugün olan olay tam komedi
Edebiyat dersindeyiz herkesi uykusu gelmiş hoca konuşuyor ders hakkında bir mısrada büyü felan konusu açıldı falcı felan hoca dedi dün arabamın altında siyah kedi gördüm dedi tam o sırada ben ''Hocam sacınızı mı tuttunuz dediğim an sınıf koptu''
Çünkü hoca keldi kafada saç yoktu hoca bile kızmadı 😁

güzelmiş valla 😄
A
addIcFb OP ⭐ 19y
#105
Bugün olan olay tam komedi
Edebiyat dersindeyiz herkesi uykusu gelmiş hoca konuşuyor ders hakkında bir mısrada büyü felan konusu açıldı falcı felan hoca dedi dün arabamın altında siyah kedi gördüm dedi tam o sırada ben ''Hocam sacınızı mı tuttunuz dediğim an sınıf koptu''
Çünkü hoca keldi kafada saç yoktu hoca bile kızmadı 😁

güzelmiş valla :D

+1 😁
D
destiny ⭐ 18y
#106
Süper konu oldu.. 😄
A
addIcFb OP ⭐ 19y
#107
Süper konu oldu.. :D

aynen beklentilerimiz var 😁
L
LiFeGuaRD ⭐ 19y
#108
hoca koridorda nöbetçi fizik hocası oldukça sert bi bayandır konuşmasıda yeni yetme kızlar gibi bi geeeenççleeear gibi bişi anladınıs işde neyse zil çaldı sınıflara girilio biz koridorda tepişiyoruz
hoca doğal olarak
-herkes içeri qirsin...
bende eyw. derken bazen böğrüne şaplağı yapıştırırsın ya kendi böğrüne 😄 öle wurdum
-özür dilerim hocam.'dedim'
hoca
-niye?
dedi
bende
-hiiiiç öle içimden qeldi dedim qeçtim gittim sınıftan içeri 😄 hoca öle aval aval baka kaldı daha bi sürü gaf warda onları söylersem ban yeme ihtimalim artar malum türkçe 😄
bi tane daha olay aklıma qeldi temel fıkralarının bu kadar işe yarayacağını hiç düşünmemiştim doğrusu:D
hocanın 1-2 haftadan beri kullandığı bir espri akraba evliliğimisin oğlum...
benide bilio hoca az biraz tanıdı öretmenlere fln soruolar falan filan az da olsa kıdemliyiz okulda2. yıl :)okulda adım çıktı zaten komiğe qelen qeçen yanına çağırıo fln 😊
neyse konumuza dönelim
hoca kapıdan içeri qirdi
tam ''günaydın çocuklar'' diyecek 'gü...'' dedi o arada ben girdim nasssınız hocam diye iyiyim evladım falan filan ws ws ws 5 dkk qitti sonda tekrar döndü'gün' diye o arada yine atladım dersin konuus ne diye
bana
-akraba evliliğimisin sen oğlum dedi..
ben tabi hazırlanmıştım ödevimi yaptım biliodum bunu çıkacağını ve herkesi bu olaydan 5 dkk önce uyardım bakın diye kimse böyle bişey beklemiodu:D
-evet hocam annemle babam evli...'dedim' herkes beklediği için böyle garip bişi salak muamelesi qörmedim ama sınıf felç 😊
hoca 5 dkk fln ne dediğimi anlamaya çalıştı bide hızlı konuşurumda ufakdan :D


pek komik gelmedi ama saol (: konu süper bu arada 8)

Aynen 🤘


bazı olaylar yaşanmadığı zaman o kadar komik qelemeye bilir :)okullar açılsın jet hızında 1-2 olayla qelirim...
A
addIcFb OP ⭐ 19y
#109
Evet...Dediğin gibi sınıf ortamıda etkili oluo 😊
S
#110
harbiden bu konuyu sabitlesek Yaz tatili geldimiydi kilitlesek çok hoş olurdu 😎
S
#111
Tarih hocamız üst baş yüzünden sınıfın erkeklerini uyarır

Hoca : Bayramdan sonra sizi bu halde görmicem
[Tolga , Serkan , Sinan , Uğur , İbrahim] : Peki hocam ! 😉

Ertesi sabah Tarih hocası ...

Hoca : Bune kılık kıyafet ... ben sizi böle görmicem demedim mi evladım ... :x
Tolga : Bayramdan sonra demişdiniz hocam ... 🕵️
Hoca : Hadi diyelim bayram geldi 👴
Sinan(ben) : ama gelmedi hocam 😆
Hoca : Evladım diyelimki diorum ☕
Sinan(ben) : Sizin demeniz birşeyi deiştirmeski hocam 🙄 😈
Hoca :Çık dışarııııııııııı .... 😁

Sınıfın erkekleri az demeyin sınıfda 8 erkek olunca 🙄 🙏
A
addIcFb OP ⭐ 19y
#112
😆
F
F34RL3SS ⭐ 19y
#113
güzeldi.
Ne zaman gülmek istesem bu topici okuyorum
L
Leader ⭐ 19y
#114
Benim Sınıfta Oyle Cok Bi Anım Yok
Sonucta Fen Lisesi :S
X
XER0 ⭐ 19y
#115
^_^ başlık cidden süper ^_^
C
ChrsNYC ⭐ 18y
#116
Benim Sınıfta Oyle Cok Bi Anım Yok
Sonucta Fen Lisesi :S

bzmde öyle ama dersle şamatayı doğru zamanda doğru yerde ayırmayı becerebilirsen işte ozaman herşeyin tadını rahat alırsın 👍
S
#117
Benim Sınıfta Oyle Cok Bi Anım Yok
Sonucta Fen Lisesi :S

bzmde öyle ama dersle şamatayı doğru zamanda doğru yerde ayırmayı becerebilirsen işte ozaman herşeyin tadını rahat alırsın 👍

evet beyler espiri zamanlama işidir doğru zamanı bilmeniz ve hissetmeniz gerekir 😎
A
addIcFb OP ⭐ 19y
#118
Benim Sınıfta Oyle Cok Bi Anım Yok
Sonucta Fen Lisesi :S

yazık sana o zaman 😁
stalebug
stalebug ⭐ 19y
#119
Walla bizde bi edebiyatçı var adamın dersi full gırgır 😁 gülmekten yarılıyoz 😁
Bi kere sınıfta arkadaşa msj çekiyordum hoca gördü kapat o telefonu dedi ben kapatmadım en son hoca köpürdü bu telefonu hangi o...... c..... bulduysa allah belasını versin bi dedi gülmekten yarıldık 😁
A
addIcFb OP ⭐ 19y
#120
Walla bizde bi edebiyatçı var adamın dersi full gırgır 😁 gülmekten yarılıyoz 😁
Bi kere sınıfta arkadaşa msj çekiyordum hoca gördü kapat o telefonu dedi ben kapatmadım en son hoca köpürdü bu telefonu hangi o...... c..... bulduysa allah belasını versin bi dedi gülmekten yarıldık 😁

😁 😁

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: