Icerige atla
Extraloob

sınıftan espriler ve komik anlar.Sizdnde bklyrm...(güncellen

· 121 Yanıt · 317K görüntüleme · Sayfa 2 / 7
Yanıtlar
D
destiny ⭐ 18y
#21
Tenefüs bitmişti .. Hoca'yı bekleme anlarıydı .. Sınıfça karambol oynadık .. Ve bana karambol oldu ..

O sırada hoca içeri girmişti .. Herkezi tahtaya kaldırdı .. Herkeze böle baktı .. Bana böle baktı ..

Sonra ansızın gülme krizine girdim .. Ağlar gibi gözlerimi kapadm 😁 Kadın ağlama otur dedi ..

Sonra sıramda başımı masaya koydum gülmekten kırılıyodum 😁

Pek komik değil ama ben çok gülmüştüm 😁
A
addIcFb OP ⭐ 19y
#22
Ekledim 😘
D
destiny ⭐ 18y
#23
Teşekkürler 😁
A
addIcFb OP ⭐ 19y
#24
Teşekkürler 😁


seni almadım mı 🙄 Bekle
S
Streetwise ⭐ 19y
#25
Başkanlık seçimleri
Sınıfta herkesi ayarrtık, herkes bana oy verecekti.
Sınıf hocamız derse girdi.

Hoca : Başkan adaylarını görebilir miyim?
(Havadaki tek parmak benim parmağım.)
Ben : Tamam başkan benim.
Hoca : Ne söyledin lan bunlara ne aday çıktı ne de başka bir şey.
Arkadaş : Bize şişme kız alacağını söyledi hocam.
(Sınıf uçtu)
Ben : Şişme havuzdu lan o.


Koptum İlker manyak teklif sunmuşsun hoca çakmış ama 😁 😈 😆
A
Audrey ⭐ 19y
#26
Başkanlık seçimleri
Sınıfta herkesi ayarrtık, herkes bana oy verecekti.
Sınıf hocamız derse girdi.

Hoca : Başkan adaylarını görebilir miyim?
(Havadaki tek parmak benim parmağım.)
Ben : Tamam başkan benim.
Hoca : Ne söyledin lan bunlara ne aday çıktı ne de başka bir şey.
Arkadaş : Bize şişme kız alacağını söyledi hocam.
(Sınıf uçtu)
Ben : Şişme havuzdu lan o.

ahuahuaehuaugfuasfguahuauhe 😁 😁
A
Audrey ⭐ 19y
#27
bi tane daha bulim bu sefer geçen seneden olsun ^^
S
#28
Tarih dersindeyiz..
Hocayı daha tanımıyoruz.Herkes bi fikir güdüyor ortaya bayan mı erkek mi diye..
Ve 10dk bekleme sonucu içeriye bir bayan hoca giriyor.Evli ve 2 çocuğu olan^^
Girdiği gibi bu sınıf ne biçim kokuyor dedi. XD
Ve arka sıralardan bir arkadaş;
Hocam kokabilir sınıfın tamamı erkek dedi.
Hoca:Evladım erkekler yıkanmaz mı dedi.
Önder:Hocam yıkanmaz olur mu biz hergün yıkanıyoruz mecburiyetten dedi ve oturdu. 😁
Hoca anlamadı bir şey.


Ps:Bu arada just_life hocanın ismi nedir belki tanıyorumdur. 😆

nuri 😆
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#29
ben apandıst amelıyatı oldum patlamıstı ondan ız kaldı dıktırmedım buyuk bır ız vardı lıse 1 e gectım bu sene arkadaslara gosterıyordum kosede kız baktı ne gosterıyorsun dedı ben dedımkı sanamı lazım ne yapıcan dedım kız terbıyesız dedı dondum al bunu gosterıyordum dedım amelıayt ızını gordu ayyy cok kotu ne zaman oldu cok gecmıs olsun dıyor mesajı aldı ama xD
C
ChrsNYC ⭐ 18y
#30
Bende geçen seneden anlatayım 1 tane
1. dönem sonlarına doğruydu havalar soğuk herkez burun çekiyo filan neyse bizim kopuk almış arabayı bi arkadaşıda alıp bizim evin ora gelmiş bana telefon açıo olum hemen gel arabayı kaçırdım gezelim akalım ortamlara filan dedi bende annemlerin misafirliğe gitmesinden faydalanıp bindim saat 22:30 suları taşlık bi yolda giderken tekeri patlattık güç bela tamirci bulabildik tekeri hallettik olaydan 2 hafta kadar geçti okuldayız gezinioz boş boş bi telefon geldi arayan anne tabi o saatte okuldayken annenin araması ya dayaklık ya sopalık durumun ilk belirtisi konuşma bitti kim aradı dedim annem dedi ne dio dedim teker patlamış dedi ei dedim ne var bunda 2 hafta önceki lastikçiyi hatırlattı eee dedim ben gene işte o bügün anneme arabayı 2 hafta önce yaptığını söylemiş abimde olmadığından kabak benim başıma patladı dedi tabi ben gülmekten öüorum o evde ne yapacağını düşünmekten düz yolda yürüyemio 😊 işte böyle hoş bi anı yaşadık
A
addIcFb OP ⭐ 19y
#31
Aldım ^^
D
dR.NooB ⭐ 19y
#32
Hangi birini yazıcam şimdi? sınıflar arası espirilermi, sınıf içimi, müdürün yanında yapılanlar mı 🍿 😁
A
addIcFb OP ⭐ 19y
#33
Aman,Aman lütfen yaz yasin valla senden kesin bekliyorum 😊
D
dR.NooB ⭐ 19y
#34
Aman,Aman lütfen yaz yasin valla senden kesin bekliyorum :)

tamam dur yazıyom bidaki msj eklersin 😁
A
addIcFb OP ⭐ 19y
#35
Tamam Bekliyorum . 😈
D
dR.NooB ⭐ 19y
#36
Biyoloji lab. önünde sıra olmuşuz hocayı bekliyoz. Müdür'ün katında olduğumuz için çıktı geldi hemen.. 😁

-Ne biçim sıra buu, napıyosunuz sizz... falan diye bağırmaya başladı.. ve arkadaki arkadaşa patlattı bi tane :?
-Başkan kim dedi arkadaş çıktı benim hocam dedi..git anahtarı al gel oğlum dedi müdür..
-Anahtar zaten bende dedi anahtarı gösterdi bizim saf arkadaş ..
-"lan mal açsana kapıyı" dedim ağzımdan çıktı bi an müdür bile güldü. 😁 😁
A
addIcFb OP ⭐ 19y
#37
Aldım yasin 😘
C
ChrsNYC ⭐ 18y
#38
bugün son şakamızı lise 1lere yaptık
hoşgeldiniz anlamında aldık kolonyayı sınıfa girdik tabi onlar hem çok şaşkın hemde şişedekini kolonya sanıolar 😈
neyse önceden kolonya şisesine yağ ile kolonyayı karıştırdık:D herkeze sıradan dağıttık tabi ilk anlamadılar kimi eline sürdü kimi yüzüne neyse aradan çocuğun biri çıktı abi bu kolanya nasıl böle deişik dedi hacı kokusu gibi dedi tabi hepsinin jeton soradan çaktı ama zil çalmıştı hocalarıda geliodu biz hemen arazi olduk yağlı yağlı derse girdiler 😄
tenefüste öyle bir tuvalete koşuyorlarki anlatamam 😈

bi tane daha yazdım 😊
D
dR.NooB ⭐ 19y
#39
Aldım yasin 😘

eyw. aklıma gelen buydu bu da en noob şey zaten. Şöyle diyim artık 2 sıra önümde arkamda ve sağ tarafımda kimse oturmuyor. Paso gülüyolar derse katılamıyo zavallılar 😎
A
addIcFb OP ⭐ 19y
#40
Aldım yasin 😘

eyw. aklıma gelen buydu bu da en noob şey zaten. Şöyle diyim artık 2 sıra önümde arkamda ve sağ tarafımda kimse oturmuyor. Paso gülüyolar derse katılamıyo zavallılar 8)

ADamların okumasına neden engel oluonkii 😁

@ChrsNYC Ekledim ☕

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: