Icerige atla
Extraloob

Silkroada 5 Dakikada Girmek -- Resimli Anlatım !!!

· 937 Replies · 89K views · Page 30 / 47
Replies
O
oguzhan432 ⭐ 18y
#581
4 tane açtım deniyo 5dk geçti hala deniyo zeus serverım çok dolu heralde işallah temizdir
S
silkroadlife OP ⭐ 17y
#582
- Resim Silinmiş.


4 tane açtım deniyo 5dk geçti hala deniyo zeus serverım çok dolu heralde işallah temizdir


ne kadar çok açarsanız o kadar hızlı girersiniz oyuna
M
Metover ⭐ 18y
#583
Deniyim Dedim Ekranı Kaplayana Kadar 24 Torque Denedim Çok Geçmedende Girdim Zaten 😄 Bu Arada Oyuna Girdikten 5-10 dk sora torque çalışmayı durduruyor tabi hareket ederseniz stall da bıraktığımda hiç bi sorun yok fakat kendmi kasmaya gidemiyorum cevabını bilen varsa yazabilirmi 5-10 dk sora torque çalışmayı durdurdu diyor. Acil Olursa Sevinirim :D
Q
quaresma ⭐ 19y
#584
bende 2 adet ID mevcut. 1. ID ile programdan login oluyorum sonra client açılıyo charımı açıp oynayabiliyorum. fakat diger ID den clienti açamıyorum. aldıgım hata aşşagıda.

- Resim Silinmiş.
S
silkroadlife OP ⭐ 17y
#585
- Resim Silinmiş.


retun hatası 3 slotta retun koymadıgınız için bu hatayı alıyosunuz
M
Metover ⭐ 18y
#586
Deniyim Dedim Ekranı Kaplayana Kadar 24 Torque Denedim Çok Geçmedende Girdim Zaten 😄 Bu Arada Oyuna Girdikten 5-10 dk sora torque çalışmayı durduruyor tabi hareket ederseniz stall da bıraktığımda hiç bi sorun yok fakat kendmi kasmaya gidemiyorum cevabını bilen varsa yazabilirmi 5-10 dk sora torque çalışmayı durdurdu diyor. Acil Olursa Sevinirim :D

Up^^ Yardım Plss
M
mmc00 ⭐ 17y
#587
ban riski warmı
Q
quaresma ⭐ 19y
#588
- Resim Silinmiş.


retun hatası 3 slotta retun koymadıgınız için bu hatayı alıyosunuz


Tam oalrak anlayamadım Sayın Modum.
Q
quaresma ⭐ 19y
#589
arkdaşlar benim sorunum gibi bir hata alırsanız. hata sebebi Retrun School muş. çantanın 1. bölümüne üstten 3. sıraya biraz retrun scholl koydugunuz zaman. programdan girişte sorun olmuyormuş. belki birinizin işine yarar.
M
Metover ⭐ 18y
#590
ban riski warmı

Silk Attırırsan Yok ☕
B
bahti74 ⭐ 17y
#591
- Resim Silinmiş.


Arkadaşlar bi yardım edin.Bir serverde 2 karakterim var bunlardan 1.si sorunsuz giriyor fakat 2.karakterimle girerken loading ekranı dolmuyor.Asıl karakterim 2.si olduğu için ona girmem lazım.Host kısmına baktım orada joymax diye bişey yok.Olan IP leri sildim ama yine aynı.Bi yardım edin lütfen :S


bazen loading ekranı geç doluyo 3,4 dakika bekle olmadı

bunu indir ve kur

http://www.dosya.tc/vcredist_x86.exe.html

olmassa yapabilcemiz bişey yok



Benim için yapılabilecek bişey yok anlaşılan yazdığınız her şeyi yaptım olmadı yaw.O chara torqueyle giremeyeceğim anlaşıldı,artık diğer charlar için kullanırım torqueyi 😄
D
dogstein ⭐ 18y
#592
c10 hatası alıyorum arkadaşlar c10 multiclient yazıyor ne yapmam lazım
D
dogstein ⭐ 18y
#593
c10 error [multiclient] nasıl çözerim ben bu sorunu bilen yokmu
S
silkroadlife OP ⭐ 17y
#594
- Resim Silinmiş.
c10 error [multiclient] nasıl çözerim ben bu sorunu bilen yokmu


3 tane birden açıyosan multiclient hatası alman normal
F
Faulty ⭐ 18y
#595
You need a method of return to use this feature.If you thik this is a mistake,either teleport or relog.
15 kere oyuna girdim 1 kere charı göremedim ! Ayrıca Return scrolları biraraya nasıl getirebilirim 😊 Charı göremedim ki ! 😊
S
silkroadlife OP ⭐ 17y
#596
- Resim Silinmiş.


biraraya derken
D
DemonBoy ⭐ 18y
#597
kardeş ilk günlerde ii çalışıyordu 5 gün sonra swap to cliente basınca return hatası vermeye başladı yardım lütfen!!
A
alez ⭐ 19y
#598
güzel program ama sbotta zaten deli gibi deniyo ama 1 saattir giremedim 😄
S
silkroadlife OP ⭐ 17y
#599
- Resim Silinmiş.
kardeş ilk günlerde ii çalışıyordu 5 gün sonra swap to cliente basınca return hatası vermeye başladı yardım lütfen!!



swap to client bastıktan sonra hata vermesinin sebebi charınızın 3 slotta retunu olmamasıdır.
M
Metover ⭐ 18y
#600
Deniyim Dedim Ekranı Kaplayana Kadar 24 Torque Denedim Çok Geçmedende Girdim Zaten 😄 Bu Arada Oyuna Girdikten 5-10 dk sora torque çalışmayı durduruyor tabi hareket ederseniz stall da bıraktığımda hiç bi sorun yok fakat kendmi kasmaya gidemiyorum cevabını bilen varsa yazabilirmi 5-10 dk sora torque çalışmayı durdurdu diyor. Acil Olursa Sevinirim :D

Up^^ Yardım Plss

Up Beyler Yardım Yada Neden Olduğunu Söyleyin Ben Çözüm Bulurum 😄

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: