O
oguzhan432
⭐ 18y
4 tane açtım deniyo 5dk geçti hala deniyo zeus serverım çok dolu heralde işallah temizdir
4 tane açtım deniyo 5dk geçti hala deniyo zeus serverım çok dolu heralde işallah temizdir
Deniyim Dedim Ekranı Kaplayana Kadar 24 Torque Denedim Çok Geçmedende Girdim Zaten 😄 Bu Arada Oyuna Girdikten 5-10 dk sora torque çalışmayı durduruyor tabi hareket ederseniz stall da bıraktığımda hiç bi sorun yok fakat kendmi kasmaya gidemiyorum cevabını bilen varsa yazabilirmi 5-10 dk sora torque çalışmayı durdurdu diyor. Acil Olursa Sevinirim :D
- Resim Silinmiş.
retun hatası 3 slotta retun koymadıgınız için bu hatayı alıyosunuz
ban riski warmı
- Resim Silinmiş.Arkadaşlar bi yardım edin.Bir serverde 2 karakterim var bunlardan 1.si sorunsuz giriyor fakat 2.karakterimle girerken loading ekranı dolmuyor.Asıl karakterim 2.si olduğu için ona girmem lazım.Host kısmına baktım orada joymax diye bişey yok.Olan IP leri sildim ama yine aynı.Bi yardım edin lütfen :S
bazen loading ekranı geç doluyo 3,4 dakika bekle olmadı
bunu indir ve kur
http://www.dosya.tc/vcredist_x86.exe.html
olmassa yapabilcemiz bişey yok
c10 error [multiclient] nasıl çözerim ben bu sorunu bilen yokmu
kardeş ilk günlerde ii çalışıyordu 5 gün sonra swap to cliente basınca return hatası vermeye başladı yardım lütfen!!
Deniyim Dedim Ekranı Kaplayana Kadar 24 Torque Denedim Çok Geçmedende Girdim Zaten 😄 Bu Arada Oyuna Girdikten 5-10 dk sora torque çalışmayı durduruyor tabi hareket ederseniz stall da bıraktığımda hiç bi sorun yok fakat kendmi kasmaya gidemiyorum cevabını bilen varsa yazabilirmi 5-10 dk sora torque çalışmayı durdurdu diyor. Acil Olursa Sevinirim :D
Up^^ Yardım Plss
Log in to write a reply.
Log In