Icerige atla
Extraloob

Setup Programları çalışmıyor.

· 10 Yanıt · 3.0K görüntüleme
Z
ZikywaL OP ⭐ 19y
#1
1 hafta önce format attım. Nolduysa ondan sonra oldu. Sanırım yanlış attım. Az önce cs 1.6-limewire-mario 😁 gibi şeyleri indirdim.

Spoiler


setup dosyalarının görünümü böyle. Sağdaki msxml3 ve quicktime installer çalışıyor. Ama cs 1.6-icytower-limewire-mario vs çalışmıyor.

Sizce ne yapmalıyım? Tekrar format mı 🙄
10 Yanıt
S
Sacrifices ⭐ 16y
#2
formatın doğrusu yanlışı yoktur net freme vs vs filn eksiktir windows ta
Z
ZikywaL OP ⭐ 19y
#3
Yanlış dediğim şöyle bak. Pc açılırken 2 seçenek geliyor. 2si de ayrı ayrı pc gibi sanki. Bir de hem C'de hem de D'de program files oluştu 😆
D
destiny ⭐ 18y
#4
D'yi biçimlendir, C'ye tekrar kur düzelicektir.
Z
ZikywaL OP ⭐ 19y
#5
D'yi biçimlendir, C'ye tekrar kur düzelicektir.


tamam yapıyorum hemen
Z
ZikywaL OP ⭐ 19y
#6
D'yi biçimlendirdim. Sorun kalkmadı. Framework 3.5 yüklemeye çalışıyorum ve bu hatayı alıyorum 🙄

- Resim Silinmiş.
D
destiny ⭐ 18y
#7
Framework yüklerken kurulucağı yer hakkında hata veriyor, başka bir yere kur.
Z
ZikywaL OP ⭐ 19y
#8
sinir oldum format attım 😆 Sorun kalmadı şimdilik teşekkür ettim 😘
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#9
lol
W
WildKing ⭐ 19y
#10
xD tek care format desene xD

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: