sacmalama abı ole sacmalık olmaz neden exp ve gold kaybı olsun kı ... o zman her uptatede ex ve gold kayıbı olur ...
Serverlar Açıldı *Resmi Duyuru
· 686 Replies · 39K views 0 reading · Page 16 / 35
Replies
arkadaslar rollback qeliyor olabilir yani gold falan satın aldıysanız goldunuz exp kastıysanız expiniz geri düşücektir ..
Benim düşüncem bu yönde ama dogru olmayabilir iyi forumlar
Nerden çıkardın bunu?
[F New]Solo Gitarist
Bundan 1 sene öncede romede 30dakikalık roll back yapılmıştı...
istediginiz kadar tepki gösterin bu joymaxı etkilemez demedi demeyin olabilir rolback kücük ihtimal olsa bile ben bugün 200 Tl lik gold cektim eger böyle biey olursa bırakıcagım bu oyunu faydasını görmedim zaten
I
iwontcry4u
⭐ 19y
Rev 6 serverları gösterdi closed
beyler sro 22:00 damı acılcak bılgısı olan .... ?
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
arkadaslar rollback qeliyor olabilir yani gold falan satın aldıysanız goldunuz exp kastıysanız expiniz geri düşücektir ..
Benim düşüncem bu yönde ama dogru olmayabilir iyi forumlar
Kastığım exp aldığım gold niye gitsin 🙄
I
Impossible_
⭐ 19y
oyun glio az sonra
M
Mr_Poseidon
⭐ 19y
arkadaslar rollback qeliyor olabilir yani gold falan satın aldıysanız goldunuz exp kastıysanız expiniz geri düşücektir ..
Benim düşüncem bu yönde ama dogru olmayabilir iyi forumlar
Neddin Sen hocam 😢
zaten bu gün ful uniq bekledim böyle bişey olsa beni etkilemez 😈
M
Mr_Poseidon
⭐ 19y
arkadaslar rollback qeliyor olabilir yani gold falan satın aldıysanız goldunuz exp kastıysanız expiniz geri düşücektir ..
Benim düşüncem bu yönde ama dogru olmayabilir iyi forumlar
Neddin Sen hocam 😢
zaten bu gün ful uniq bekledim böyle bişey olsa beni etkilemez 😈
rev6'da çıktı serverlar fakat closed şu anda..
ben az kaldı gelecek
istediginiz kadar tepki gösterin bu joymaxı etkilemez demedi demeyin olabilir rolback kücük ihtimal olsa bile ben bugün 200 Tl lik gold cektim eger böyle biey olursa bırakıcagım bu oyunu faydasını görmedim zaten
Haklısın .. 👍
EVET GELİYOR GALİBA REV6 da serverları gösteriyor
beyler arkdasıın dedıgı gıbı rev serverlerı gosterıoo closedd .....
rev 6 da islamic filan dedi inş geliyodur 😄 hiç sanmıyorum ama bi umut yine de 😄
B
BlackMarshall
⭐ 19y
50 milyon dolar iç edilecek 😊
Beyler Serverler Geldi Ama Şuan Closed Durumda :D
Rev6 dan Xiana Bakın 3 Kişi Var Gösteriyor? Neden Acaba
O
oguzhan432
⭐ 18y
arkadalar rev 6 açtı serverları 5 dk içinde felan gelir bence ama size tavsiyem çar sokmanın uzamnı olduk dene ye deneye her chech ya da update den sonra çarınızı oyuna sokun aradan 5 dk geçtikten sonra start diyyin sebebi bu tür olaylarda server devamlı atıyor isteyen rev 6 dan 2 3 dk takip etsin bi çoğalıyo bi azalıyo sizde o azaltanlardan biri olabilir ve dc yiyebilirsiniz
Log in to write a reply.
Log In