Icerige atla
Extraloob

Serverlar Açıldı *Resmi Duyuru

· 686 Replies · 39K views · Page 15 / 35
Replies
A
Agilla ⭐ 18y
#281
Gerçekten Herkes Farklı Telden Çalıyor. Kilit Bence
I
#282
bakımamı alındı
I
ironEyE ⭐ 18y
#283
İyiki bi oyun kapandı he topici hallaşmamuğuna çevirdiğiniz...
O
#284
Arkadaşlar lütfen doğru düzgün şeyler yazın bu topice .Galatasaray la ne alakaa
H
#285
Topic çoluk cocukla doldu boşa post kasanlarla
Tek tek sayfaları okuyorum yararlı bişey bulurmuyım diye her bi sayfa okuyışımda 1sayfa daha ekleniyor yuh yani 🤔
[
[uA]EnsaR ⭐ 17y
#286
bn 22.00 ve sonrasında açılacak dedim , saptırma...
O
osiom ⭐ 17y
#287
yaw hemen gelse sro gerı sro olmadan hayat boss yaww xD xD xD xD
O
#288
Bence artık kilitlenmesi gerekli.Tabi benim bileceğim iş deil o
.NET
.NET ⭐ 19y
#289
Topic çoluk cocukla doldu boşa post kasanlarla
Tek tek sayfaları okuyorum yararlı bişey bulurmuyım diye her bi sayfa okuyışımda 1sayfa daha ekleniyor yuh yani 🤔

Hangi yararlı bilgi hacım ya topice gelen bi "asdffg" yazıp gidiyor. Hele bazı laf anlamazlar -tüm uyarılara rağmen- hala uzatıp yok rijkard yok bilmem ne yazıp duruyorlar :?
[F New]Solo Gitarist
B
BabyLisS ⭐ 17y
#290
MikyWay Saolasın ...
N
nevarbee ⭐ 17y
#291
arkadaşlar silkroad ı kurmaya çalıştığımda şu mesaj ı alıyorum nedeni dosyanın bozulması mı yoksa serverlerin bakımda olduğundan mı

This is a client file that can be used after the legent 4 update users who wish lto log into the game quickly on the day of legend 4 update please keep the client file until the day of legend 4 update and use it on the very day
M
musser ⭐ 19y
#292
hala bi hbr yok mu :*
B
BabyLisS ⭐ 17y
#293
arkadaşlar silkroad ı kurmaya çalıştığımda şu mesaj ı alıyorum nedeni dosyanın bozulması mı yoksa serverlerin bakımda olduğundan mı

This is a client file that can be used after the legent 4 update users who wish lto log into the game quickly on the day of legend 4 update please keep the client file until the day of legend 4 update and use it on the very day

bende pc ' ye format attıkdan sonra yukledım ole diyodu tekrar tekrar denedım baktım altta doluyo 😊
A
Agilla ⭐ 18y
#294
oyun kapalı oldugundan o hatayı alıyorsun açıldıgında kurarsın
N
nevarbee ⭐ 17y
#295
arkadaşlar silkroad ı kurmaya çalıştığımda şu mesaj ı alıyorum nedeni dosyanın bozulması mı yoksa serverlerin bakımda olduğundan mı

This is a client file that can be used after the legent 4 update users who wish lto log into the game quickly on the day of legend 4 update please keep the client file until the day of legend 4 update and use it on the very day

bende pc ' ye format attıkdan sonra yukledım ole diyodu tekrar tekrar denedım baktım altta doluyo :)


yani bu bendeki dosyanın bozuk olduğunumu söylüyor
C
combomax ⭐ 18y
#296
Site Kapandı
Y
yeonyang ⭐ 19y
#297
- Resim Silinmiş.

Rıdvan abi haklı çıktı 26 sayfa oldu o.o
S
Sniker ⭐ 19y
#298
arkadaslar rollback qeliyor olabilir yani gold falan satın aldıysanız goldunuz exp kastıysanız expiniz geri düşücektir ..

Benim düşüncem bu yönde ama dogru olmayabilir iyi forumlar
A
Agilla ⭐ 18y
#299
arkadaslar rollback qeliyor olabilir yani gold falan satın aldıysanız goldunuz exp kastıysanız expiniz geri düşücektir ..

Benim düşüncem bu yönde ama dogru olmayabilir iyi forumlar


Neddin Sen hocam 😢
C
Continuum ⭐ 18y
#300
arkadaslar rollback qeliyor olabilir yani gold falan satın aldıysanız goldunuz exp kastıysanız expiniz geri düşücektir ..

Benim düşüncem bu yönde ama dogru olmayabilir iyi forumlar

xS neden öyle bir şey yapsinlar ki bir çok player buna tepki gosterir.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: