Gerçekten Herkes Farklı Telden Çalıyor. Kilit Bence
Serverlar Açıldı *Resmi Duyuru
· 686 Replies · 39K views 0 reading · Page 15 / 35
Replies
I
Impossible_
⭐ 19y
bakımamı alındı
İyiki bi oyun kapandı he topici hallaşmamuğuna çevirdiğiniz...
O
Optimus Prime
⭐ 18y
Arkadaşlar lütfen doğru düzgün şeyler yazın bu topice .Galatasaray la ne alakaa
H
HeartLess*X
⭐ 19y
Topic çoluk cocukla doldu boşa post kasanlarla
Tek tek sayfaları okuyorum yararlı bişey bulurmuyım diye her bi sayfa okuyışımda 1sayfa daha ekleniyor yuh yani 🤔
Tek tek sayfaları okuyorum yararlı bişey bulurmuyım diye her bi sayfa okuyışımda 1sayfa daha ekleniyor yuh yani 🤔
bn 22.00 ve sonrasında açılacak dedim , saptırma...
yaw hemen gelse sro gerı sro olmadan hayat boss yaww xD xD xD xD
O
Optimus Prime
⭐ 18y
Bence artık kilitlenmesi gerekli.Tabi benim bileceğim iş deil o
Topic çoluk cocukla doldu boşa post kasanlarla
Tek tek sayfaları okuyorum yararlı bişey bulurmuyım diye her bi sayfa okuyışımda 1sayfa daha ekleniyor yuh yani 🤔
Hangi yararlı bilgi hacım ya topice gelen bi "asdffg" yazıp gidiyor. Hele bazı laf anlamazlar -tüm uyarılara rağmen- hala uzatıp yok rijkard yok bilmem ne yazıp duruyorlar :?
[F New]Solo Gitarist
MikyWay Saolasın ...
arkadaşlar silkroad ı kurmaya çalıştığımda şu mesaj ı alıyorum nedeni dosyanın bozulması mı yoksa serverlerin bakımda olduğundan mı
This is a client file that can be used after the legent 4 update users who wish lto log into the game quickly on the day of legend 4 update please keep the client file until the day of legend 4 update and use it on the very day
This is a client file that can be used after the legent 4 update users who wish lto log into the game quickly on the day of legend 4 update please keep the client file until the day of legend 4 update and use it on the very day
hala bi hbr yok mu :*
arkadaşlar silkroad ı kurmaya çalıştığımda şu mesaj ı alıyorum nedeni dosyanın bozulması mı yoksa serverlerin bakımda olduğundan mı
This is a client file that can be used after the legent 4 update users who wish lto log into the game quickly on the day of legend 4 update please keep the client file until the day of legend 4 update and use it on the very day
bende pc ' ye format attıkdan sonra yukledım ole diyodu tekrar tekrar denedım baktım altta doluyo 😊
oyun kapalı oldugundan o hatayı alıyorsun açıldıgında kurarsın
arkadaşlar silkroad ı kurmaya çalıştığımda şu mesaj ı alıyorum nedeni dosyanın bozulması mı yoksa serverlerin bakımda olduğundan mı
This is a client file that can be used after the legent 4 update users who wish lto log into the game quickly on the day of legend 4 update please keep the client file until the day of legend 4 update and use it on the very day
bende pc ' ye format attıkdan sonra yukledım ole diyodu tekrar tekrar denedım baktım altta doluyo :)
yani bu bendeki dosyanın bozuk olduğunumu söylüyor
Site Kapandı
- Resim Silinmiş.
Rıdvan abi haklı çıktı 26 sayfa oldu o.o
Rıdvan abi haklı çıktı 26 sayfa oldu o.o
arkadaslar rollback qeliyor olabilir yani gold falan satın aldıysanız goldunuz exp kastıysanız expiniz geri düşücektir ..
Benim düşüncem bu yönde ama dogru olmayabilir iyi forumlar
Benim düşüncem bu yönde ama dogru olmayabilir iyi forumlar
arkadaslar rollback qeliyor olabilir yani gold falan satın aldıysanız goldunuz exp kastıysanız expiniz geri düşücektir ..
Benim düşüncem bu yönde ama dogru olmayabilir iyi forumlar
Neddin Sen hocam 😢
arkadaslar rollback qeliyor olabilir yani gold falan satın aldıysanız goldunuz exp kastıysanız expiniz geri düşücektir ..
Benim düşüncem bu yönde ama dogru olmayabilir iyi forumlar
xS neden öyle bir şey yapsinlar ki bir çok player buna tepki gosterir.
Log in to write a reply.
Log In