Bu ne biçim bi topic.
Bence çok gereksiz ve saçma kilitlenmesi gerekiyor
Gereksiz ve saçma değil. Yorum yazanlar amacından saptırdı 😉
Bu ne biçim bi topic.
Bence çok gereksiz ve saçma kilitlenmesi gerekiyor
Blablablabalbalblablablalba ....
Bu ne biçim bi topic.
Bence çok gereksiz ve saçma kilitlenmesi gerekiyor
Gereksiz ve saçma değil. Yorum yazanlar amacından saptırdı ;)
Herkes Gold Botlar gitsin diyorda gold fiyatları fırlar bence azaltılsın gitmesin goldu nereden alacağız
araplar gelse on numara olur 😄 sıktı artık eu ch bi teoride ona atak ;)
Herkes Gold Botlar gitsin diyorda gold fiyatları fırlar bence azaltılsın gitmesin goldu nereden alacağız
Polgara"]geldiğinde başlığı değiştir.
Vay canına 🤔
geldiğinde başlığı değiştirrirmisin canım abicim
araplar gelse on numara olur 😄 sıktı artık eu ch bi teoride ona atak ;)
bekle gelir belki
Galatasarayda Rijkaard almış :D:D
Bana 1,98 Orjinal Client Lazım Varsa Birisi Atabilirmi?
Galatasarayda Rijkaard almış :D:D
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap