geldiğnide başlığıda değiştirirsen sevinirim kemal abicim 😄
Serverlar Açıldı *Resmi Duyuru
· 686 Yanıt · 39K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 13 / 35
Yanıtlar
geldiğinde başlığı değiştirrirmisin canım abicim
arkadaşlar madem amacınız geyik soruma cevap verirseniz sevinirim ben sro bota auto login yaptırdım ama denemedim gece dc olunca otomatik girip kasmaya devam ediyormu ?
Benim amacım geyik değil 👍
isrobotta oto logine bırakınca kendi deniyor, dc iyince otomatik giriyor, charı seçiyor ve kasmaya devam ediyor. Yani bende böyle^^
[F New]Solo Gitarist
arkadaşlar madem amacınız geyik soruma cevap verirseniz sevinirim ben sro bota auto login yaptırdım ama denemedim gece dc olunca otomatik girip kasmaya devam ediyormu ?
Evet.
bnmi iddalaşıyorum adam charımı vereyım dedi kabul ettim ^^ eklesin msn yi 😊
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
geldiğinde başlığı değiştir.
Vay canına 🤔
O
Optimus Prime
⭐ 18y
topic in içine ettiniz.Bende uplarım o zaman ALLAH ALLAH.
up!
up!
E
emeqLi_b0w
⭐ 18y
pre plus var o zaman dc olduğu anda hemen girip aynen devam değilmi ?
şimdi bunu buraya yazıyorum modlar kızıyor srobot bölümüne yaz diye oraya bakan yokki forumun hepsi bu topicte 😁 😁 😁
şimdi bunu buraya yazıyorum modlar kızıyor srobot bölümüne yaz diye oraya bakan yokki forumun hepsi bu topicte 😁 😁 😁
arkadaşlar silkroad ı bilgisayara kuramıyorum dün indirmistim bu akşam için kurup oynayacaktım yüklenmemesinin nedeni serverlerin bakıma alınmasından kaynaklana bilirmi
U
ultrAslan_BH
⭐ 19y
Blablablabalbalblablablalba ....
B
Black Pearl
⭐ 17y
arkadaşlar madem amacınız geyik soruma cevap verirseniz sevinirim ben sro bota auto login yaptırdım ama denemedim gece dc olunca otomatik girip kasmaya devam ediyormu ?
evet sen bilgisayarı açık bırak auto loginle gir o dc yerse bi daha kendi otomatik girer ☕
arkadaşlar silkroad ı bilgisayara kuramıyorum dün indirmistim bu akşam için kurup oynayacaktım yüklenmemesinin nedeni serverlerin bakıma alınmasından kaynaklana bilirmi
Hayır.
B
Black Pearl
⭐ 17y
Blablablabalbalblablablalba ....
😈 😈 😈
Buradaki konumuz ne sen ne yapıyorsun ...
O
Optimus Prime
⭐ 18y
arkadaşlar silkroad ı bilgisayara kuramıyorum dün indirmistim bu akşam için kurup oynayacaktım yüklenmemesinin nedeni serverlerin bakıma alınmasından kaynaklana bilirmi
evet kardeşim sebebi bakımdandır eğer 40 dk dır giremiyosan
Boş konuşanları gezintiye çıkarıyorum .
Blablablabalbalblablablalba ....
:?
U
ultrAslan_BH
⭐ 19y
Tmm Ugurcugum ^^
O
Optimus Prime
⭐ 18y
Bu ne biçim bi topic.
Bence çok gereksiz ve saçma kilitlenmesi gerekiyor
Bence çok gereksiz ve saçma kilitlenmesi gerekiyor
gördüğüm en acayip top ic 😄
Bana 1,98 Orjinal Client Lazım Varsa Birisi Atabilirmi?
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap