Icerige atla
Extraloob

Serverlar Açıldı *Resmi Duyuru

· 686 Yanıt · 39K görüntüleme · Sayfa 17 / 35
Yanıtlar
B
#321
Rev6 dan Xiana Bakın 3 Kişi Var Gösteriyor? Neden Acaba


GM ' ler pvp yapıyor 😄
B
BabyLisS ⭐ 17y
#322
Rev6 dan Xiana Bakın 3 Kişi Var Gösteriyor? Neden Acaba


GM ' ler pvp yapıyor :D

Olabilir.
R
remo1903 ⭐ 18y
#323
Xian neden 3 kişi hakkeden 😄
O
osiom ⭐ 17y
#324
beyler oyunu pc ye format attım oyun tekrar yuklenmıoo legend 4 uptede falan dıooo :S
B
BabyLisS ⭐ 17y
#325
Biri Bana Roolback Ne demek AçıklasıN..
O
oguzhan432 ⭐ 18y
#326
ya bi açılmadı gitti ha bi bakıyosunuz bütün botlar çalışmaz hale geliyomuş
L
Luffy ⭐ 18y
#327
Hakkaten Xian da hep 3 kişi oluyor GM ler Xianda PVP mi yapıyor acaba 😄
R
remo1903 ⭐ 18y
#328
Biri Bana Roolback Ne demek AçıklasıN..

Oyunu geriye çekiyorlar.Exp item gol falan filan hepsi geriye gidiyor..
O
osiom ⭐ 17y
#329
joymax ın sıtesı sayfa goruntulenemıoo :S
B
BabyLisS ⭐ 17y
#330
Pre Plus Basmışdım o ne olcak 😊
M
Metover ⭐ 18y
#331
G-Botlar Olabilir Servleri Kontrol Ediolar Olablrv Belkide GM'ler 😄
A
Agilla ⭐ 18y
#332
Rev6 dan Xiana Bakın 3 Kişi Var Gösteriyor? Neden Acaba


GM ' ler pvp yapıyor :D


Güçleri eşit ne anladım ben pvp den 😄 adam sana 500 bin çakcak sen ona 500 bin çakcan canları da milyonsa gelme keyfine 😈 😈 😄 Xianda 3 kişi hehe
O
oguzhan432 ⭐ 18y
#333
eğer rool back yaparlrsa bana onca item düştü +lı onlar gider maffolurum
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#334
Silkroad online oyuncuları olarak lütfen sabırlı olun , şu anda serverlar bakımdadır.
Şu anda bir çok kişi bilgi için bekliyor ama hiç kimsenin bildiği bir şey yok .

Sunucunun gitmesiyle ilgili bir çok neden olabilir ;


- Donanım hatası
- Veritabanı hatası / / yazılım hatası
- Elektrik kesintisi
- Ana sunucu hatası
- Yeni Exploit
- Güvenlik önlemi

Sizlere iyi haber olarak rollback geleceğini söyleyebiliriz , kullanıcıların 2-3 saati telafi etmeleri için iyi bir etkinlik olabilir . Lütfen biraz sabırlı olun ve sinirlenmeyi bırakın . En az 24-48 saat sürecektir bu sorunun halledilmesi.

Diyor rev6.
O
osiom ⭐ 17y
#335
Nasıl aga bugun okadar m aldım .... olmaz ole seyy ....
P
Platiny ⭐ 17y
#336
bence xian 3kisi cünkü gmler tek orayı düzeltmedi orayı düzeltiyorlar 😆
O
oguzhan432 ⭐ 18y
#337
ya roolback neden iyi oluyor bu roolback oyunun geri alınması değil mi
P
Platiny ⭐ 17y
#338
ya roolback neden iyi oluyor bu roolback oyunun geri alınması değil mi


evet ta kendisi 😄 kaybettiğin zamanı geri alabilirsin nesi kötü bunun??
B
BabyLisS ⭐ 17y
#339
Ne Kadar Geriye Gider Bu 3 Gün Geriye Giderse Ben Öteki Charda olcam Galiba Cunku Yenı Takas Ettim . İnfolar Değişcekmı ?
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#340
/ Konuya rev6 açıklaması eklendi.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: