Evet beyler Sbotuma ortak arıyorum.Aylık ücreti ortağım ödeyecek.Nasıl yapılacağını söylim.Bot id ve pw veririm site id vermem.Süre uzatma konusunda Paypaldan yapıcaksa benim paypala 5 Euro gönderir ben uzatırım Eğer EXL den yapıcaksa Okan abiye ben veririm id pw yi. Ortak olmak isteyen varsa konu altına yazsın yada pm atsın.
Sbotuma Ortak arıyorum!!!
· 7 Replies · 2.0K views 0 reading
7 Replies
Çok akıllıymışsın 😊
10 TL YE Kiralasamıydım?
UP 😄
up
I
ImmorTaLGoD
⭐ 17y
Çok akıllıymışsın :)
🍺
R
Rocky Balboa
⭐ 17y
Uyanık Her Ay Ben Ödiyiceksem Ortaklık Neresinde Bu İşin Çakallıkla Ugarsma
Log in to write a reply.
Log In