arkadaşlar genelde jg cavede kasıyorum ama yolda giderken görünmezlik basmasını istiyorum kapılardan geçtikce görünmezlik basmasını nasıl ayarlayabilirim ve tabiki charım cleric ama bard chardada noise basmasını nasıl ayarlarız bilen bir arkadaşım yardım edebilir mi 😊
Sbotta Kasma Alanına Giderken GörünmezLik basmasını istiyoru
· 5 Yanıt · 5.9K görüntüleme 0 okuyor
5 Yanıt
mBot'ta *Buff during script diye bir bölüm var. Noise'i o şekilde basabiliyor ama görünmezliği buff'a koyarsan kasarken basmaya kalkar.
sBot'ta da bunun gibi bir şey vardır diye düşünüyorum.
sBot'ta da bunun gibi bir şey vardır diye düşünüyorum.
ne yazıkki 😞 orda sadece noiseyi ayarlayabiliyorum ben görünmezliğide ayarlamak istiyorum
ne yazıkki 😞 orda sadece noiseyi ayarlayabiliyorum ben görünmezliğide ayarlamak istiyorum
görünmezlik için özel bir ayar düşünüldüğünü sanmıyorum, malesef. 🙄
yata kalka mı gidicez :/
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap