Arkadaşlar bot herşeşiyle mükemmel lakin 1 eksiği var oda kasma alanına giderken koşu skili basmıyor..
Acaba bunun ayarı felan varmıdır yoksa böyle yavaş yavaş gitmeye mahkummuyuz?
Yeni cavede B3 e Gitmesi çoook Uzun Sürüyor böyle iken :/
PS:12pre3 versionunu kullanıyorum..
Kasma Alanına Giderken Koşu Skili Basmıyor..
· 11 Replies · 2.2K views 0 reading
11 Replies
sbot'un bitmeyen hastalığı roc'ta da at'a binmiyor bu iki sorun giderilemedi halen...
P
PRoFeSSiYoNaL
⭐ 17y
genel bir sorun bu bende sırf bu yüzden magrada kasmıyorum.Magraya gidene kadar yatar.
B
blood_moon
⭐ 19y
olurmu ben cozumunu buldum actıgım konuya bakarsan gayet normal magarada acar kosmasını:)
P
PRoFeSSiYoNaL
⭐ 17y
nerede konu hemen bi link ver uygulayalım
B
blood_moon
⭐ 19y
burda sbot bolumunde konum bak oraya cozum orda.)
P
PRoFeSSiYoNaL
⭐ 17y
hemen bakıyorum konuyuda uplayalımda görsün herkez
B
blood_moon
⭐ 19y
sevınırım.....
P
PRoFeSSiYoNaL
⭐ 17y
hemen yazdım bi yorum iki atne soruda sordum eger cvplarsan uplanır dahada 😊
viewtopic.php?f=567&t=115310
Bi bak işine yarayabilir. ☕
Bi bak işine yarayabilir. ☕
Tşkler Arkadaşlar sorunum çözüldü.. ❤️
Log in to write a reply.
Log In