Icerige atla
Extraloob

Kasma Alanına Giderken Koşu Skili Basmıyor..

· 11 Replies · 2.2K views
O
oGReGo OP ⭐ 19y
#1
Arkadaşlar bot herşeşiyle mükemmel lakin 1 eksiği var oda kasma alanına giderken koşu skili basmıyor..
Acaba bunun ayarı felan varmıdır yoksa böyle yavaş yavaş gitmeye mahkummuyuz?
Yeni cavede B3 e Gitmesi çoook Uzun Sürüyor böyle iken :/

PS:12pre3 versionunu kullanıyorum..
11 Replies
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#2
sbot'un bitmeyen hastalığı roc'ta da at'a binmiyor bu iki sorun giderilemedi halen...
P
#3
genel bir sorun bu bende sırf bu yüzden magrada kasmıyorum.Magraya gidene kadar yatar.
B
blood_moon ⭐ 19y
#4
olurmu ben cozumunu buldum actıgım konuya bakarsan gayet normal magarada acar kosmasını:)
P
#5
nerede konu hemen bi link ver uygulayalım
B
blood_moon ⭐ 19y
#6
burda sbot bolumunde konum bak oraya cozum orda.)
P
#7
hemen bakıyorum konuyuda uplayalımda görsün herkez
B
blood_moon ⭐ 19y
#8
sevınırım.....
P
#9
hemen yazdım bi yorum iki atne soruda sordum eger cvplarsan uplanır dahada 😊
O
oGReGo OP ⭐ 19y
#11
Tşkler Arkadaşlar sorunum çözüldü.. ❤️

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: