evet arkadaşlar dediğim gibi sbotum durup dururken cleintles moda geçiyor,bunun sebebi ne olabilir?
Sbot' um durup duruken clientless moda geçiyor
· 2 Yanıt · 2.2K görüntüleme 0 okuyor
2 Yanıt
görüntü ayarlarında sorun olabilir 1024*768 32 bit 85hz yap sonrasında sbot dosyasını sil 1.18 sbotu kur sorun kalmayacaktır.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap