Icerige atla
Extraloob

Sbot' um durup duruken clientless moda geçiyor

· 2 Yanıt · 2.2K görüntüleme
A
arslan957 OP ⭐ 18y
#1
evet arkadaşlar dediğim gibi sbotum durup dururken cleintles moda geçiyor,bunun sebebi ne olabilir?
2 Yanıt
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#2
görüntü ayarlarında sorun olabilir 1024*768 32 bit 85hz yap sonrasında sbot dosyasını sil 1.18 sbotu kur sorun kalmayacaktır.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: