Icerige atla
Extraloob

SBOT SATIŞLARI PART 1<< 50 adet 16 adet kaldı

· 181 Yanıt · 36K görüntüleme · Sayfa 6 / 9
Yanıtlar
R
rascal84 ⭐ 19y
#102
s.a leetnock kardesım bız sbot ıcın parayı yatırdık pm atamıyorum sen pmden bılgılerı atarsan sevınırım
R
rascal84 ⭐ 19y
#103
leetnock gonderını solemeyı unutmuusm ferdi ozgul
H
HoffmaN ⭐ 16y
#104
Sbotu aldıktan sonra hep bizim olucak dimi? Bazı söylentiler var eski sahipleri paypalla ödeme yaptıklarında son ödeme numarasını bot-cave.nette şifremi unuttum kısmına girip sbot hesabını geri alıyorlarmış.
O
ozemre ⭐ 17y
#105
Aklıma takılan şu 1 ay önce konu açıp sbot almak istediğimi söylemiştim adminler tarafından atılan öm de 150 lira sbot fiyatı yazılmıştı diğer sitelerde yaptığım araştırmalarda da en düşük 100 lira ya bulmuştum
Şimdi Sorum Şu

1:Bu üyeliklerle onların farkı ne ?
2:Fark Yoksa neden ucuz?

Cevabınızı bekliyorum ona göre bikaç adet alabilirim...
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#106
Aklıma takılan şu 1 ay önce konu açıp sbot almak istediğimi söylemiştim adminler tarafından atılan öm de 150 lira sbot fiyatı yazılmıştı diğer sitelerde yaptığım araştırmalarda da en düşük 100 lira ya bulmuştum
Şimdi Sorum Şu

1:Bu üyeliklerle onların farkı ne ?
2:Fark Yoksa neden ucuz?

Cevabınızı bekliyorum ona göre bikaç adet alabilirim...


Yönetim değişti, bundan öncekiler 150 liraya satıyormuş, biz 40 liraya satıyoruz, üyeliklerin farkı bu.
C
CosmicGate ⭐ 16y
#107
Aklıma takılan şu 1 ay önce konu açıp sbot almak istediğimi söylemiştim adminler tarafından atılan öm de 150 lira sbot fiyatı yazılmıştı diğer sitelerde yaptığım araştırmalarda da en düşük 100 lira ya bulmuştum
Şimdi Sorum Şu

1:Bu üyeliklerle onların farkı ne ?
2:Fark Yoksa neden ucuz?

Cevabınızı bekliyorum ona göre bikaç adet alabilirim...


Yönetim değişti, bundan öncekiler 150 liraya satıyormuş, biz 40 liraya satıyoruz, üyeliklerin farkı bu.

:):) 👍
O
ozemre ⭐ 17y
#108
Aklıma takılan şu 1 ay önce konu açıp sbot almak istediğimi söylemiştim adminler tarafından atılan öm de 150 lira sbot fiyatı yazılmıştı diğer sitelerde yaptığım araştırmalarda da en düşük 100 lira ya bulmuştum
Şimdi Sorum Şu

1:Bu üyeliklerle onların farkı ne ?
2:Fark Yoksa neden ucuz?

Cevabınızı bekliyorum ona göre bikaç adet alabilirim...


Yönetim değişti, bundan öncekiler 150 liraya satıyormuş, biz 40 liraya satıyoruz, üyeliklerin farkı bu.


Teşekkürler.. En Yakın zamanda Yapıyorum Havaleyi.. Kolay Gelsin
E
exeugur ⭐ 15y
#109
bende 1 adet alacagım leetnock ozelden hsp no gönderirmisin..
5
5x6 ⭐ 16y
#110
Selam arkadaşlar.Bende bir adet sbot acc almak istiyorum.Yönetici kişi bana da hesap no nu özelden gönderir misin ? Teşekkürler.
C
cetin1507 ⭐ 16y
#111
admin vakıfbank hesabınız yok mu bana mesaj atsan onda havale ücreti alınmıyor
B
Baris Chn ⭐ 15y
#112
stok kaç adetdir güncellermisiniz 😎
O
oguzokkgs ⭐ 16y
#113
40 TL den satabilirim bende. Esngame.com aracılıkla ^^
T
Thorrigor ⭐ 15y
#114
selamun aleykum. ben bot alacaktım da nasıl olur bilmiyorum.
A
akokar22 ⭐ 15y
#115
1 aylık mı ?
P
#116
Konu hala aktif mi?
Bot almak istiyorum. 20 msjı geçmediğimden dolayı pm atamıyorum.
G
go4way ⭐ 17y
#117
Bende bot almak istiyorum ? konu aktifse cevap atabilirmisiniz lütfen ?
E
eczaci ⭐ 15y
#118
s.a. ben sbot hesap almak istiyorum 40 tl de tamam
hesap no gönderirseniz hemen havale edeyim
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#119
pmler yollandı.
P
#120
havale yaptık ama pm atamıyorum. Bugun 20 msj ı doldurursam onu da atcam:)
Faceden msj yolladım resimde var orda.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: