SBOT a bu akşam bişiler oldu 4-5 gündür açık bugün 5den fazla dc yedim?
Bunun sebebi nedir?
Sbot DC
· 11 Yanıt · 1.6K görüntüleme 0 okuyor
11 Yanıt
Aynı sorun bendede var. Hiç böyle yapmazdı ama bugün 3 çarımdan ya biri yada 2 si dc yiyor. ve Aşırı lag var
Aynn
Yardımm
uppp
S
sezercik41
⭐ 17y
Aynen arkadaslar aynı sorun bende de var ins salı günü düzelir cok zor durumdayım 2 gündür böyle
charlara lag biniyor
*birine biniyor ama
*diğeri devam ediyor
biri olduğu yerde kalıyor kasma alanına giderken
*ne pot basılıyor
*ne bişey oluyor
*öbürü takır takır kasıyor
ttnetmidir
*serverlermidir
*oyunmudur nedir
charlara lag biniyor
*birine biniyor ama
*diğeri devam ediyor
biri olduğu yerde kalıyor kasma alanına giderken
*ne pot basılıyor
*ne bişey oluyor
*öbürü takır takır kasıyor
ttnetmidir
*serverlermidir
*oyunmudur nedir
TTNET den kaynaklanmıyor galiba çünkü ben kablonet kullanıyorum. Aynı sorun bendede var
S
sezercik41
⭐ 17y
up arkadaslar yardım..
Upp
bende hep açık 7-8 char sorun yok, bölgesel bir ttnet sorunu olabilir.
Sorun hala devam ediyor.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap