Icerige atla
Extraloob

Sbot DC

· 11 Yanıt · 1.6K görüntüleme
P
Poker Face OP ⭐ 19y
#1
SBOT a bu akşam bişiler oldu 4-5 gündür açık bugün 5den fazla dc yedim?
Bunun sebebi nedir?
11 Yanıt
T
Turk__ ⭐ 17y
#2
Aynı sorun bendede var. Hiç böyle yapmazdı ama bugün 3 çarımdan ya biri yada 2 si dc yiyor. ve Aşırı lag var
P
Poker Face OP ⭐ 19y
#3
Aynn
P
Poker Face OP ⭐ 19y
#4
Yardımm
P
Poker Face OP ⭐ 19y
#5
uppp
S
sezercik41 ⭐ 17y
#6
Aynen arkadaslar aynı sorun bende de var ins salı günü düzelir cok zor durumdayım 2 gündür böyle

charlara lag biniyor
*birine biniyor ama
*diğeri devam ediyor
biri olduğu yerde kalıyor kasma alanına giderken
*ne pot basılıyor
*ne bişey oluyor
*öbürü takır takır kasıyor
ttnetmidir
*serverlermidir
*oyunmudur nedir
T
Turk__ ⭐ 17y
#7
TTNET den kaynaklanmıyor galiba çünkü ben kablonet kullanıyorum. Aynı sorun bendede var
S
sezercik41 ⭐ 17y
#8
up arkadaslar yardım..
P
Poker Face OP ⭐ 19y
#9
Upp
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#10
bende hep açık 7-8 char sorun yok, bölgesel bir ttnet sorunu olabilir.
T
Turk__ ⭐ 17y
#11
Sorun hala devam ediyor.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: