Icerige atla
Extraloob

SBOT AUTOLOGIN REHBERi [ TÜRKÇE ]

· 40 Yanıt · 18K görüntüleme Sabitlenen · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#21
üyelik banlansa bile reset atılıyor, eski haline 24 saat içerisinde geri dönüyor.
P
#22
Süper anlatım aliyimde burdan aayrlıyacam teşekkürler
M
M.Yilmaz ⭐ 17y
#23
bu reset süper bişimiş keşke sro dada olsa 😄 Teşekkürler.
T
#24
bn ve arkadaşım isrobot kullanıyorduk ve ondada auto logımn ozlelıgı vardı ve bız kullandıgımızın ertesı gunu charımıza girdiğimizde charda pot dahı kalmamıstı herseyı calmıslardı ve sımdı sbotu auto logınle goruyoruz bunun garantısını verebılırmısınız charlarımızı dızebılmek ıcın az apra harcamadık okadar item vs neyse bnm sorum bunun garantısını verersenız anında alıcagız bunu... sımdıden tşk ederiz..
T
the_qral ⭐ 17y
#25
anticaptcha programı paralımı ve nerden indirebilirim...
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#26
ilk mesajda yazıyor herşey 10 TL fiyatı var ama şu anda üyelikleri kapalı 2-3 güne açacaklar.
E
exotic ⭐ 18y
#27
şmdi bu program aylık 10 tl güzel iide bu program agbotla yada düz sade rumata loaderle çalışırmı ?
P
#28
Re: SBOT AUTOLOGIN REHBERi [ TÜRKÇE ]
şmdi bu program aylık 10 tl güzel iide bu program agbotla yada düz sade rumata loaderle çalışırmı ?
B
berkozalp ⭐ 19y
#29
GZL POAYLASIM ELİNE SAGLIK
E
exotic ⭐ 18y
#30
şmdi bu program aylık 10 tl güzel iide bu program agbotla yada düz sade rumata loaderle çalışırmı ?

cwp pls 🤔
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#31
sadece sbot başlıkta gördüğünüz gibi SBOT yazıyor.
B
#32
çok güzel bi program ve anlatım.eline sağlık mertim :))
D
dragon1514 ⭐ 17y
#33
tesekkürler
D
datre ⭐ 18y
#34
arkadaslar ben herseyi rehbere gore yapıyorum fakat sectigim carı işaretleyip bot baslamıyor .sebebi ne olabilir ?
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#35
nerede hata yapıyorsunuz acep bir ekran görüntüsü alalım.
I
#36
Süper olmuş ty bro 🍺
P
pover07 ⭐ 17y
#37
adamlar yapmış tamamda aldığım şifre ve id i kabul etmiyo bu şey neden acaba :S
İ
İTEVLADI ⭐ 18y
#38
KraL olmuş.... 🍺
S
serihatsu ⭐ 19y
#39
ya bu 1.9.9.4 sürümünde yeni bi özellik eklemişler standalone silkroad diye o neyin nesi arkadaşlar.
S
serihatsu ⭐ 19y
#40
ya ben çok zor bi soru sordum yada bu forumdakiler bi phtan anlamıyor.sabahtan beri burda cevap bekliyorum yuh artık

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: