arkadas yenı versionu indirdim ama newdata flelan iye bi hata veriyor o new datayı nereye koycaz
sboot calısmıyor yardım
· 9 Yanıt · 960 görüntüleme 0 okuyor
9 Yanıt
bendede * Starting of sro_client.exe failed! diyo bakalım bi çözüm bulcaz.. 🤔
1.41 sürümü indirin rardan çıkartırken 3 tane dosya olarak çıkıyor hepsini çıkarttığınıza emin olun.
A
altanyunus
⭐ 19y
Rardan çıkartın çıkan hepsini Botunuzun dosyasına atın olacak
yardımın için Çok saqol yunus dediğin gibi yaptım calıştı
yardımın için Çok saqol yunus dediğin gibi yaptım calıştı
yunusada biz öğrettik öğlen aynı sorundan o da isyan ediyordu 😜
yardımın için Çok saqol yunus dediğin gibi yaptım calıştı
yunusada biz öğrettik öğlen aynı sorundan o da isyan ediyordu :P
biz burda aileyiz ha sana tşk. ettim hada yunusa tüm extraloob ailesine tşk.ler inannın bu site gibisi yoq kim ne derse desin bugune kadar hiç bir sorunum yanıtsız kalmadı bütün sorunlarımı bu site bu aile çözdü bu konuda emeği geçen bütün herkese saygılar sevgiler tşk. iletiyorum
biz teşekkür ederiz canımcım görevimiz mucX ❤️
yardımın için Çok saqol yunus dediğin gibi yaptım calıştı
yunusada biz öğrettik öğlen aynı sorundan o da isyan ediyordu :P
Ahahah 😜
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap