beyler bende calısmıyor 37a indiredim ama olmuyor bott client felan diye bi hata veriyor
sboot yardım
· 2 Yanıt · 970 görüntüleme 0 okuyor
2 Yanıt
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş YapYanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap